خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان در بازدید از مرکز همایش های بین المللی اصفهان:

مرکز همایش‌های بین المللی از معماری مدرن و پایدار، همراه با سبک ایرانی اسلامی تبعیت کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۰۹

مرکز همایش های بین المللی در اصفهان در از نظر مدرن بودن با سازه های موجود دنیا برابری می کند و در در عین حال از فرهنگ اسلامی ایرانی تبعیت کرده و نماد " اصفهان نصف جهان " است.

ایلنا: استاندار اصفهان در حاشیه بازدید از مرکز همایش‌های بین المللی گفت: یکی از آرزوهای ما برای استان و شهر اصفهان کسب رتبه تراز اولی همچون در دوران انقلاب است لذا برای تحقق این امر نیاز به مجموعه از از الزامات و نیازهایی دارد که سازه‌ها و امکاناتی در آن باشد که شاخص‌های یک شهر تراز اول در کشور را داشته باشد.
به گزارش ایلنا از اصفهان؛ رسول زرگرپور اذعان داشت: احداثمرکز همایش‌های بین المللی یکی از اولویت‌های اول شهرهای توریستی است به طوری که بسیاری از همایش‌های بین المللی دنیا در شهرهایی که دارای جاذبه توریستی هستند برگزار می‌شود.

استاندار اصفهان تصریح کرد: متاسفانه اصفهان از این تسهیلات و امکانات تهی بود و درشان این کلان شهر نبود به طوری که نمی‌توانستیم اصفهان را به عنوان یک شهر بین المللی برای برگزاری همایش‌ها تلقی کنیم لذا احداثمرکز همایش‌های بین المللی در اصفهان ضرورت داشت.

زرگر‌پور با تاکید بر شاخص بودن این طرح اظهار داشت: مرکز همایش‌های بین المللی در اصفهان در از نظر مدرن بودن با سازه‌های موجود دنیا برابری می‌کند و در در عین حال از فرهنگ اسلامی ایرانی تبعیت کرده و نماد «اصفهان نصف جهان» است.

وی بیان داشت: با بهره برداری از مرکز همایش‌های بین المللی اصفهان، اجلاس‌های بین المللی در سطح سران و اجلاس‌های تجاری را می‌توان در این مجموعه برگزار کرد.

استاندار اصفهان تاکید کرد: در کنار این مجموعه تسهیلاتی همچون هتل ۵ ستاره، مجموعه‌های خدماتی و نمایشگاهی پیش بینی شده است که این مرکز را به یک مجموعه بزرگ تجاری، نمایشگاهی و همایشی تبدیل خواهد کرد که جای آن در استان و شهر اصفهان خالی بود و این مهم از شاخصه‌های یک شهر بین المللی است که در اصفهان در حال انجام است.

زرگرپور افزود: استفاده از معماری مدرن و پایدار همراه با سبک ایرانی اسلامی از مشخصه‌های این پروژه است لذا برای بهره برداری از این طرح بزرگ روز شماری می‌کنیم.

وی ادامه داد: از هم اکنون از مقامات کشور درخواست می‌کنیم که سال آینده برای برگزاری اجلاس‌های بین المللی در اصفهان برنامه ریزی کنند زیرا اصفهان مکانی آبرومند و مناسب همراه با جاذبه‌های توریستی و میراثی است که برای برگزاری این همایش‌ها بسیار مناسب است.

استاندار اصفهان از روند خوب اجرای طرح سخن به میان آورد و عنوان کرد: اقدامات انجام شده نشان دهنده این است که ساختار مدیریتی چارچوب مناسبی دارد و از بهترین و مجرب‌ترین پیمانکاران و مشاوران برای اجرای این طرح استفاده شده است.
زرگرپور گفت: اجرای طرح مرکز همایش‌های بین المللی اصفهان در مدت زمان کوتاه نشان دهنده این است که کار‌ها به خوبی انجام شده و عملکرد سیستم مثبت بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز