خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد استان اصفهان خبرداد:

کشف ۲ کیلو شیشه در نجف آباد اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۱۴۸

در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، دو قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر صنعتی در نجف آباد استان اصفهان دستگیر و در بازرسی از خودروی آن‌ها مقدار دو کیلو و ۴۱۳ گرم شیشه کشف شد.

ایلنا: فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد استان اصفهان اظهار داشت: در پی اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در خصوص فعالیت قاچاقچیان و سوداگران مرگ، فردی که قصد توزیع شیشه در سطح شهرستان را داشت مورد شناسایی قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ سرهنگ «علی جعفری‌نژاد» افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد این فرد قصد دارد یک محموله مواد روان گردان شیشه را با استفاده از یک دستگاه خودرو از یکی از استان‌های همجوار وارد این شهرستان کند که با مشخص شدن این موضوع، عملیات ویژه‌ای برای دستگیری این فرد در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.
سرهنگ جعفری‌نژاد در ادامه عنوان داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی با استقرار در مبادی ورودی و کنترل خودرو‌های عبوری سرانجام خودروی مذکور را با دو سرنشین که پدر و پسر بودند شناسایی و بلافاصله خودرو را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد بیان داشت: پس از متوقف کردن خودرو ماموران طی هماهنگی با مقام قضایی از خودرو بازرسی به عمل آوردند که در نتیجه مقدار دو کیلو و ۲۰ گرم کشف شد. همچنین در بررسی‌های میدانی به عمل آمده از محل سکونت متهمین ۳۹۳ گرم روانگردان شیشه کشف شد.
سرهنگ جعفری‌نژاد با بیان اینکه در بازرسی از محل سکونت متهمان نیز مقدار ۳۹۳ گرم شیشه کشف شد اظهار داشت: در مجموع این عملیات‌ها ۲ کیلو و ۴۱۳ گرم روان گران شیشه کشف و دو نفر متهم دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز