خبرگزاری کار ایران

در اردیبهشت ماه سال جاری؛

اولین سمپوزیوم ملی نانو به میزبانی دانشگاه آزاد نجف‌آباد برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۲۴

اولین سمپوزیوم ملی نانو از سوی دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد در ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت ماه سال آینده با هدف معرفی آخرین دستاوردهای محققان و دانشجویان بویژه در زمینه فناوری نانوبرگزار می‌شود.

ایلنا: اولین سمپوزیوم ملی نانو از سوی دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد در ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت ماه سال آینده با هدف معرفی آخرین دستاوردهای محققان و دانشجویان بویژه در زمینه فناوری نانوبرگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در این رابطه گفت: به دنبال برگزاری موفق اولین و دومین همایش نانو مواد و نانو تکنولوژی از سال ۱۳۸۹ تا کنون و با توجه به اهمیت موضوع فناوری نانو در حوزه‌های مختلف علم، سمپوزیوم نانو ۹۳ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در تاریخ ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۳ برگزارخواهد گردید. امید است این سمپوزیوم فرصتی را فراهم آورد تا با تبادل یافته‌های علمی و فناوری، قدمی در مسیر رشد و توسعه کشور در این زمینه برداشته شود.
سید محمد امیری، از جمله محور‌های این همایش را ساخت و مشخصه یابی، مواد پیشرفته، الکترونیک و میکرو سیستم‌ها، بایو تکنولوژی و داروسازی، انرژی و محیط زیست عنوان کرد و گفت: از اهداف برگزاری این سمپوزیوم می‌توان به فراهم آوردن محیطی مناسب جهت عرضه آخرین دستاوردهای محققان و دانشجویان بویژه در زمینه فناوری نانو در سراسر کشور در قالب مقالات و سمینارهای علمی، ایجاد بستری مناسب جهت آشنایی روزافزون دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های سراسر کشور یا صنایع فعال نانو در سطح کشور عنوان کرد.
وی اظهار داشت: ایجاد ارتباط هرچه بیشتر و فراهم آوردن بستری مناسب برای ایجاد تعاملات علمی و صنعتی پویا، ارتقاء سطح علمی دانشجویان و شرکت کنندگان در سمپوزیوم از طریق برگزاری کارگاه‌های آموزشی، ایجاد پویایی و انگیزه مشارکت در فعالیت‌های علمی دانشجویی برای دانشجویان، معرفی صنایع نانو کشور از طریق برگزاری نمایشگاه‌های جنبی صنایع فعال از دیگر اهداف برگزار این همایش است.
مهلت ارسال مقالات به دبیر خانه اولین سمپوزیوم نانو تا تاریخ ۲۰ بهمن ماه سال جاری می‌باشد همچنین علاقمندان می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر به آدرس nano - sym۹۳. iaun. ac. ir http: / / مراجعه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز