خبرگزاری کار ایران

۶و۷ اسفند ماه در اصفهان برگزار می‌شود:

کنفرانس ملی مهندسی صنایع و سیستم‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۲۶

دومین کنفرانس ملی مهندسی صنایع و سیستم ها به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در تاریخ ششم و هفتم اسفند ماه سال جاری در این واحد آموزشی برگزار خواهد شد.

ایلنا: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد اظهار داشت: مدیریت و برنامه ریزی برای گرداوری و ارائه دستاوردهای علمی و فناوری از رسالت‌های مهم هر دانشگاه است، گردهمائی سالانه پژوهشگران و صاحب نظران در عرصه‌های مختلف دانشگاه و صنعت جهت ارائه و معرفی دستاوردهای جدید علمی تخصصی و بحثو تبادل نظر پیرامون آن‌ها با محوریت مقالات علمی، یکی از راهکارهای گسترش علم و توسعه فناوری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ سید محمد امیری ادامه داد: از این رو بر آن شدیم تا با برگزاری دومین کنفرانس ملی مهندسی صنایع و سیستم‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد در اسفندماه سال ۱۳۹۲ میزبان پزوهشگران و اندیشمندان از سراسر مراکز آموزشی و پژوهشی کشور باشیم تا با هم نشینی و هم اندیشی در مسیر توسعه آگاهی و تخصص در ایران اسلامی گام برداریم.

امیری از جمله محور‌های این کنفرانس را بهینه‌سازی و برنامه‌ریزی ریاضی، کاربرد تحلیل پوششی داده‌ها در مهندسی صنایع، پیش بینی و شبیه‌سازی سیستم‌ها، سیستم‌های ساخت و تولید پیشرفته، هوش مصنوعی و سیستم‌های خبره، مدیریت و مهندسی کیفیت و مدیریت، برنامه‌ریزی و کنترل پروژه و… عنوان کرد.

شایان ذکر است پژوهشگران می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر به آدرس www. ncies. ir مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز