خبرگزاری کار ایران

مدیر برق شهرستان شاهین شهر و میمه خبر داد:

برقرسانی به فاز اول مسکن مهر پردیس شاهین شهر

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۵۶۷

بیش از ۳ هزار مشترک ازواحد های مسکونی مسکن مهر پردیس شاهین شهر، به طور کامل برقرسانی شد.

ایلنا: مدیر برق شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به اینکه عملیات برق رسانی به مسکن مهر پردیس شاهین شهر از اول امسال آغاز شد و در آذرماه به پایان رسید افزود: در این پروژه کلیه مشترکین فاز یک مسکن مهر که بالغ بر ۳۲ هزار نفر هستند برقدار شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان حسین شکرالهی؛ با اشاره به اینکه درطرح برق رسانی به ۳ هزار واحد مسکن مهر در پردیس شاهین شهر؛ اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیون ۴۹۶ هزار ریال هزینه شده است اظهار داشت: این هزینه از محل اعتبارات داخلی و ۱۴ میلیارد ریال آن از محل مسکن و شهرسازی تامین شده است.

وی با تاکید به اینکه فاز دوم این طرح نیز که برای ۳ هزار واحد مسکن مهر دیگر در پردیس شاهین شهر در دست انجام است تا پایان سال به پایان می‌رسد افزود: این عملیات نیز از شهریور ماه آغاز شده است.

شکرالهی بیان داشت: این طرح نیز به ۷ میلیارد تومان بودجه نیاز دارد که با پایان این طرح تمامی مسکن مهر پردیس عملیات گازرسانی به آن پایان می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه برقرسانی به شهرک وحدت جوشقان در جاده ورودی میمه در سال‌جاری نیز انجام شد گفت: در این طرح ۷۵ مشترک برقدار شدند که اعتبار ان نیز از بودجه‌های داخلی تامین شد.

مدیر برق شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: در پروژه مسکن مهر این شهرستان که شامل ۳ هزار واحد مسکونی می‌شود، ۳۰ دستگاه ترانسفورماتور هوایی، ۶کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی، یک کیلومتر کابل کشی فشار متوسط زمینی و ۲۱ کیلومتر شبکه فشار ضعیف زمینی، همچنین ۶کیلومتر روشنایی معابر با ۱۵۲ پایه چراغ تلسکوپی نصب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز