خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان تاکید کرد:

توجه به مسائل زیست محیطی و کاهش آلودگی، اولویت اول مدیریت استان است

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۴۵

طرح جامع کاهش آلودگی هوا تدوین شده است و برای حفظ محیط زیست در آینده نزدیک اجرایی خواهد شد.

ایلنا: استاندار اصفهان در جلسه انجمن حفاظت از میراثفرهنگی، طبیعی و آثار تاریخی ایران، که در محل استانداری برگزار شد با اشاره به پیشی گرفتن نرخ معضلات و مشکلات در دو دهه اخیر، از نرخ اقدامات و فعالیت‌ها، اظهار داشت: بایستی با هم افزایی، تعامل و اقدامات عقلانی همراه با تلاش و کوشش، استان را به جایگاه اصلی خود به عنوان استان تراز اول ارتقاء دهیم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ رسول زرگرپور تأکید کرد: تمام نیروهای مؤثر در استان بایستی به جای تخریب و خنثی کردن فعالیت‌های همدیگر، در جهت ایجاد فضای صفا و صمیمیت و تلاش و همکاری حرکت کنند.

زرگر‌پور با تأکید بر ظرفیت‌های بسیار بالا و غیر قابل توصیف استان اصفهان در زمینه‌های مختلف اظهار داشت: اگر شرایط از هر لحاظ فراهم شود، قطعاً سرمایه گذاران اصفهانی که در استان‌های دیگر سرمایه گذاری می‌کنند، به اصفهان بر می‌گردند. ضمن اینکه از سایر نقاط کشور و خارج از کشور هم زمینه برای سرمایه گذاری در اصفهان فراهم می‌شود.

وی تصریح کرد: توجه به مسائل زیست محیطی، اولویت اول استان است لذا در اولین گام طرح جامع کاهش آلودگی هوا تدوین شده که در آینده نزدیک اجرایی خواهد شد.

استاندار اصفهان با اشاره به خشکی زاینده رود گفت: بزرگ‌ترین انتظاری که مردم اصفهان از مدیریت استان دارندجاری شدن آب در رودخانه زاینده رود است و امروز زاینده رود از ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و حتی حوزه تمدنی مورد توجه قرار گرفته است و اینجانب نیز معتقدم زاینده رود، روح مردم اصفهان است.

زرگر‌پور با اشاره به نقش قطار شهری در کاهش آلودگی هوا تأکید کرد، امید است با عزم جدی مسئولن مربوطه علاوه بر تکمیل و راه اندازی خط یک مترو، عملیات اجرایی خط دوم نیز آغاز شود که در این راستا اجرای این خطوط نباید کوچک‌ترین خدشه‌ای به آثار تاریخی اصفهان وارد کند.

وی ضمن تأکید بر این نکته که داشتن هوای پاک و سالم و محیط زیست مناسب از حقوق خدشه ناپذیر مردم است، اظهار داشت: با عنایت به سیاست‌های مصوب، هرگونه توسعه صنعت، فقط با پیوست محیط زیست و عدم آلایندگی و حداقل آب مورد نیاز، قابل اجرا خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز