خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان:

بسیج عامل سلامت و امنیت جامعه است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۲۱۳

وجود نیروهای بسیجی سلامت و امنیت جامعه را بیمه می‌کند.

ایلنا: مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با اشاره به فرمان تشکیل بسیج عمومی امام خمینی(ره) مهم‌ترین ویژه گی‌های بسیج را داشتن تقوا، تعهد و روحیه جهادی جهت حفظ ارزش‌های تعالی اسلام دانست و افزود: تبعیت از ولایت فقیه که ثمره آن ایجاد اتحاد و انسجام کشور می‌باشد از دیگر شاخصه‌های یک بسیجی مخلص است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ مومنی شجاعت، مردمی بودن و شهادت طلبی را نیز از دیگر شاخصه‌های بسیج ذکر و تصریح کرد: دستاوردهای انقلاب و ملت ما همه با داشتن تفکر بسیجی و تبعیت از ولایت فقیه ایجاد شده و اگر نبود این عنصر ارزشمند و حیاتی، این کشور هیچ‌گاه اقتدار و امنیت کنونی را نداشت.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان پایگاه مقاومت بسیج شرکت و نواحی گازرسانی تابعه باید در جذب و تربیت نیروهای بسیجی فعالیت زیادی داشته باشند اظهارداشت: توسعه کمی و کیفی بسیج باید به گونه‌ای باشد که پایگاه مقاومت فعلی شرکت تبدیل به حوزه و از بطن آن پایگاه‌های مقاومت بسیج جدید همچون بهره برداری، مهندسی، فرزندان، خانواده‌ها و… تشکیل شود.

دراین دیدار فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت گاز استان اصفهان نیز گزارشی از عملکرد پایگاه بسیج این شرکت ارائه کرد و گفت: در حال حاضر بیش از ۳۳۰ نفراز نیروهای این شرکت درسطح شهر اصفهان و ۷۰۰نفر نیز در نواحی گازرسانی استان عضو متعهد و متخصص بسیج هستند.

حسین حسینی مهر برگزاری۴ فراخوانی نیروهای بسیجی شرکت گاز استان اصفهان را از برنامه‌های مهم پایگاه مقاومت بسیج شرکت عنوان کرد و ادامه داد: برگزاری اردوهای راهیان نور، زیارت مرقد امام راحل(ره)، غبار روبی از گلستان شهداء در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی، شرکت درنمایشگاه‌های مختلف عکس، کتاب، فیلم، روزنامه نگاری، بازدید از مراکز علمی و صنعتی و.. از اهم برنامه‌هایی است که دراین پایگاه اجرایی شده است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت گاز استان اصفهان، گرامی داشت ایام دفاع مقدس، دهه فجر، هفته بسیج، دهه محرم و… را از طریق اجرای مراسم و برنامه‌ها ی ویژه و همچنین میزبانی دومین همایش و کارگاه آموزشی فرمانده هان بسیج ادارات کل استان اصفهان را از دیگر فعالیتهای این پایگاه برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز