خبرگزاری کار ایران

مجتمع فرشچیان میزبان دومین همایش بزرگ حماسه بسیج است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۵۴

مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان میزبان دومین همایش بزرگ حماسه بسیج است.

ایلنا: مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان میزبان دومین همایش بزرگ حماسه بسیج است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مدیر مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان با اعلام این خبر گفت: همزمان با افتتاحیه دومین دوره توانمندسازی باشگاه افسران جوان جنگ نرم، همایش بزرگ حماسه بسیج در مجتمع فرشچیان برگزار می‌شود.

حمیدکشاورزراد افزود: این برنامه با همکاری ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) انجام می‌شود و طی آن ۲۰۰ نفر از افسران جوان جنگ نرم در نشست‌ها و جلسات تخصصی، توجیهی و آموزشی شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه انتخاب این افراد طی دوره‌های خاص آموزشی و گزینشی صورت گرفته افزود: در این دوره از همایش اساتیدی همچون بانکی، داستان‌پور، نیلی‌پور و سردار بکتا تازه‌ترین دست آورد‌ها را به افسران جوان عرضه خواهند کرد.

کشاورز اضافه کرد: با آموزش و تخصص یافتن این تعداد افسر جنگ نرم می‌توانیم همچون دوران هشت ساله دفاع مقدس در همه زمینه‌ها نیروهای جوان، کاربلد و متخصص داشته باشیم. مدیر مجتمع فرشچیان این ۲۰۰ افسر جوان را جزء نخبگان فرهنگی دانست که یکی از ثروت‌های معنوی استان در بدنه بسیج به شمار می‌روند.

کشاورز با اشاره به اینکه نیروهای بسیجی می‌توانند در مباحثمهندسی فرهنگی ورود جدی تری داشته باشند، بیان داشت: این روز‌ها نیاز کشور طراحی‌های تازه و نقش‌های نوینی در عرصه مهندسی فرهنگی است که همه دستگاه‌ها می‌توانند در آن سهم داشته باشند ولی حدود انتظار بسیج همواره فرا‌تر از این است و می‌تواند قطب مهندسی فرهنگی بشود.

وی برنامه‌های مجموعه فرشچیان را در روز برگزاری همایش چنین تشریح کرد: مانورهای فیزیکی در محوطه حوض مجموعه، نبرد‌ها، تک‌ها و پاتک‌های سایبری با دشمن، اجرای سیستمهای دفاعی فیزیکی و سایبری، بازسازی بخشهایی از نبرد‌ها و دلاوریهای بسیجیان.

کشاورز حضور همه اقشار جامعه را جهت تکریم و ارج نهادن به مقام شامخ بسیج در این برنامه خواستار شد. قابل ذکر است افتتاحیه دومین دوره توانمندسازی افسران جوان جنگ نرم با موضوع مهندسی فرهنگی همزمان برگزار خواهد شد.

گفتنی است مجموعه فرهنگی هنری استاد فرشچیان در روز جمعه هشتم آذرماه ساعت ۱۶:۳۰ میزبان این مراسم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز