خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار اصفهان؛

جلسه شورای مرکزی نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور در اصفهان تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۲۸

استاندار اصفهان در جلسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور ناظر مسائل و مباحثاین سازمان بود.

ایلنا: رسول زرگرپور در چهل و دومین جلسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور که در محل سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی اصفهان برگزار شد، حضور یافت.

به گزارش ایلنا از اصفهان، چهل و دومین جلسه این شورا به منظور بررسی مسائل سازمان در استان اصفهان و برنامه ریزی برای آن در حالی در سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی اصفهان برگزار شد که استاندار اصفهان نیز شاهد و ناظر مباحثمطروحه بود.

مسائلی همچون بررسی رشته‌های قابل پذیرش برای عضویت در سازمان، انتخاب کار‌شناسان کمیسیون‌های تخصصی شورای مرکزی و بررسی و تصویب دستوالعمل صدور پروانه فعالیت شرکت‌های خدمات فنی و مهندسی کشاورزی، از جمله مواردی بود که باعثتشکیل این جلسه در اصفهان شد.

انتخابات شورای استان‌ها و سازمان مرکزی نظام مهندسی کشاورزی نیز با توجه به نزدیک بودن چهارمین دوره آن در اردیبهشت ۱۳۹۳ از موضوعات طرح شده در جلسه بود.

در جریان جلسه مسئولین نظام مهندسی کشاورزی استان اصفهان، اهم فعالیت‌های سازمان طی مدت فعالیت شورای سوم را ارائه نمودند.

شایان ذکر است، در این جلسه که به صورت ماهیانه در تهران برگزار می‌شود، سیاستگزاری‌های کلان این بخش، دستورالعمل‌ها و تعرفه‌های پیشنهادی خدمات کشاورزی با حضور نمایندگان وزیر جهاد کشاورزی، علوم، تحقیقات و فناوری و وزیر نیرو بررسی می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز