خبرگزاری کار ایران

از۱۱ تا ۱۷آبان ماه در اورژانس اصفهان صورت گرفت:

انجام ۱۳۱۴ مامویت توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی شهرستان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۳۱۹

تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی اورژانس۱۱۵ شهرستان اصفهان در هفته گذشته با حضوربر بالین هزار و۳۱۴بیمار و مصدوم حاضر شده وبه آنان خدمات پیش بیمارستانی ارائه کردند.

ایلنا: تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی اورژانس۱۱۵ شهرستان اصفهان در هفته گذشته با حضوربر بالین هزار و۳۱۴بیمار و مصدوم حاضر شده وبه آنان خدمات پیش بیمارستانی ارائه کردند.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان رئیس اداره اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان اصفهان در این زمینه گفت: کار‌شناسان فوریتهای پزشکی شهرستان اصفهان در روزهای۱۱ لغایت ۱۷آبان ماه با انجام ۱۳۱۴مامویت وحضور بربالین ۲۶۲بیمار و مصدوم به صورت سرپایی به آنان خدمات رسانی کرده و در ۸۷۷ مورد دیگر حادثه دیدگان را ضمن انجام اقدامات پیش بیمارستانی با آمبولانس‌های ۱۱۵ به بیمارستان منتقل کردند.
دکتر نیک نام افزود: در این مدت ۱۴۶بیمار با ناراحتی‌های قلبی، ۴۴تن با بیماری‌های تنفسی، ۴۷بیمار با مسمومیت‌های دارویی و غذایی از خدمات این مرکز بهره‌مند شدند.
وی تصریح کرد: کار‌شناسان اورژانس از ۱۳۱۴ماموریت انجام شده خود در ۳۶۱مورد به محل حوادثرانندگی اعزام شده و به حادثه دیدگان امداد رسانی نمودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز