خبرگزاری کار ایران

در شرکت فولاد مبارکه اصفهان صورت گرفت؛

ثبت رکورد جدید بسته بندی محصولات صادراتی

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۱۲۸

در پی استراتژی شرکت فولاد مبارکه اصفهان برای افزایش ظرفیت صادرات محصولات سرد، گالوانیزه و رنگی کارکنان واحد بسته بندی موفق به ثبت رکورد جدید بسته بندی محصولات صادراتی با ظرفیت ۲۲ هزار و ۳۰۰ تن در مهرماه شدند.

ایلنا: در پی استراتژی شرکت فولاد مبارکه اصفهان برای افزایش ظرفیت صادرات محصولات سرد، گالوانیزه و رنگی کارکنان واحد بسته بندی موفق به ثبت رکورد جدید بسته بندی محصولات صادراتی با ظرفیت ۲۲ هزار و ۳۰۰ تن در مهرماه شدند.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان رییس بسته بندی و بارگیری ناحیه نوردسرد با اعلام این خبر افزود: این واحد در تیرماه ۱۳۹۱ از لحاظ وزنی ۷۰۸۱ تن و از لحاظ تعدادی ۷۳۰ کلاف بسته بندی نمود که این میزان در مهرماه ۱۳۹۲ از لحاظ وزنی با ۳۱۵ درصد افزایش به ۲۲۳۰۰ تن و از لحاظ تعدادی با ۲۳۲ درصد افزایش به ۱۷۰۰ عدد کلاف رسید که بیش از ۹۰۰ کلاف صادراتی در خط بسته بندی نیمه اتوماتیک که جدیداً به بهره برداری رسیده است بسته بندی شده است.

علیرضا رییسی درخصوص شرایط بسته بندی محصولات صادراتی تصریح کرد: بسته بندی محصولات صادراتی با توجه به شرایط ویژه از جمله حمل دریایی، حساسیت‌‌های مشتری خارجی و جابجایی‌های متعدد باید به گونه‌ای انجام شود که تضمین کننده کیفیت و توانمندی‌های فولاد مبارکه در عرصه صادرات محصولات به کشورهای اروپایی و آسیایی باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز