خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان اصفهان خبر داد:

مصدومیت ۵ شهروند اصفهانی براثرانفجار گاز دریک منزل مسکونی

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۹۶۰

دو واحد امداد اورژانس پیش بیمارستانی۱۱۵ در محل حاضر شدند که تکنسین‌های حاضر در محل پس از بررسی وضعیت موجود اعلام نمودند که یک مرد ۳۷ ساله دچار سوختگی ۵۰ درصد شده وهمچنین یک مرد ۳۲ ساله و سه خانم ۲۷،۳۶ و ۶۴ ساله به شدت مصدوم شده‌اند.

ایلنا: با آنکه هوا در اصفهان به شدت سرد نشده ولی با روی کار آمدن وسایل گرمایشی به تب حوادثی نیز که به دلیل بی‌احتیاطی مردم در نصب وسایل گرما زا صورت می‌گیرد افزایش یافته است، به دلیل همین بی‌احتیاطی‌ها بود که در اوایل آبانماه امسال حادثه‌ای دلخراش بر اثر انفجار گاز در یکی از منازل مسکونی اصفهان رخ داد و بر اثر این حادثه ۵ نفر راهی بیمارستان شدند.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، رئیس اداره اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان اصفهان گفت: ساعت۱۰:۳۰صبح روزسه شنبه ۷ آبان ماه در تماسی با اتاق فرمان فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ از وقوع حادثه انفجارگازدر منزلی واقع درخیابان کهندژاصفهان(محله سودان) و ریزش آوار درمنزل یکی ازساکنین این محله خبر داد.

دکتر نیک نام افزود: بر همین اساس سریعاً دو واحد امداد اورژانس پیش بیمارستانی۱۱۵ در محل حاضر شدند که تکنسین‌های حاضر در محل پس از بررسی وضعیت موجود اعلام نمودند که یک مرد ۳۷ ساله دچار سوختگی ۵۰ درصد شده وهمچنین یک مرد ۳۲ ساله و سه خانم ۲۷،۳۶ و ۶۴ ساله به شدت مصدوم شده‌اند.

وی ادامه داد: مصدومان این حادثه پس ازدریافت اقدامات درمانی اولیه ازسوی تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی توسط آمبولانس‌های ۱۱۵ به بیمارستان‌های سوانح سوختگی امام موسی کاظم(ع) و آیت الله کاشانی منتقل شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز