خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

کشف محموله‌های سرنگ و مواد نیروزای قاچاق و غیربهداشتی در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۱۶

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف دو محموله بزرگ سرنگ و مواد نیروزای خارجی قاچاق و غیر بهداشتی خبر داد.

ایلنا: سردار «عبد الرضا آقاخانی» گفت: ماموران ایست و بازرسی شهید امامی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضای استان اصفهان در ادامه عملیات‌های مبارزه با قاچاقچیان کالا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون که از استان‌های جنوبی کشور به سمت اصفهان در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، وی افزود: ماموران در بازرسی از داخل خودرو تعداد ۲۹ هزار و ۳۰۰ عدد سرنگ خارجی قاچاق که همگی آن‌ها فاقد مجوز وزارت بهداشت و درمان بوده و به طور ماهرانه‌ای جاسازی شده بودند را کشف کردند.

این مقام مسئول عنوان داشت: در این عملیات راننده و سرنشین خودروی کامیون به نام‌های «احمد _ گ» و «رامین _ ن» دستگیر و همراه پرونده و اقلام کشف شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی استان همچنین از کشف یک محموله مواد نیروزای قاچاق و غیر بهداشتی در یکی از باشگاه‌های ورزشی شهرستان شهرضا خبر داد و گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان در اجرای طرح کنترل و نظارت بر باشگاه‌های ورزشی در پی کسب خبری منی نگهداری داروهای غیر مجاز نیروزا توسط فردی به نام کوروش _ د «متصدی یکی از باشگاه‌های ورزشی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از اطمینان از درستی موضوع با هماهنگی مقام قضایی از باشگاه مربوطه بازدید به عمل آورده که در نتیجه مقدار هزار و ۸۰۵ گرم پودر کراتین، تعداد هزار و ۲۵ عدد قرص کراتین، ۲۸ نوع آمپول کافئین و چهار عدد کرم و روغن که همگی فاقد مجوز قانونی و غیر مجاز بودند کشف شد.

سردار آقاخانی با بیان اینکه با حکم قضایی باشگاه مذکور پلمب شد گفت: در این رابطه متصدی باشگاه مذکور نیز دستگیر همراه پرونده و اقلام کشف شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به خطرناک بودن اقلام خوراکی، دارویی و آرایشی و بهداشتی قاچاق گفت: ورود بدون مجوز قانونی این گونه اقلام به کشور امنیت و سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد و پلیس در این خصوص با حساسیت ویژه‌ای موضوع را دنبال کرده و با متخلفان برخورد قانونی می‌کند.

این مقام انتظامی گفت: شهروندانی که در خصوص نگهداری و توزیع و خرید و فروش اینگونه اقلام اطلاع دارند مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و دیگر مراجع قانونی گزارش کنند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی و ادامه فعالیت قاچاقچیان کالا جلوگیری شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز