خبرگزاری کار ایران

یک استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد:

حضرت خدیجه(س) و حضرت زهرا(س) نقش موثری در ترویج اسلام داشتند

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۲۴۱

حضرت خدیجه(س) و حضرت زهرا(س) همواره در کنار پیامبر نقش موثری در ترویج اسلام داشتند و این تلقی که زنان در اسلام جایگاهی والایی ندارند منسوخ است.

ایلنا: یک استاد حوزه و دانشگاه درآیین بزرگداشت اولین بانوی مسلمان و بازرگان در اصفهان گفت: زنان موفق جهان اسلام از ابتدا همواره دوشادوش مردان در تبیین این دین مبین کوشش کردند و با جان و مال خود از نهال اسلام دفاع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان فروغ نیلچی‌زاده تاکید کرد: حضرت خدیجه(س) و حضرت زهرا(س) همواره در کنار پیامبر نقش موثری در ترویج اسلام داشتند و این تلقی که زنان در اسلام جایگاهی والایی ندارند منسوخ است.

وی تصریح کرد: بانوان قبل از شروع هر فعالیتی باید هدف خود را مشخص کنند زیرا با هدف مشخص می‌توان به موفقیت دست پیدا کرد.

نیلیچی‌زاده با انتقاد از نگاه جنسیتی به بانوان در عرصه فعالیت اقتصادی گفت: استخدام بانوان با روابط عمومی بالا که در نیازمندی‌ها به وفور قابل مشاهده است ناشی از نگاه ناصحیح به توانمندی بانوان درعرصه فعالیت اقتصادی است.

وی تصریح کرد: فعالیت برخی از بانوان در بنگاه‌های اقتصادی مانند برده داری به سبک مدرن است که باید هر چه سریع‌تر این روند اصلاح شود زیرا در حال حاضر بانوان توانایی‌های بسیاری در عرصه علمی و تحقیقاتی پیدا کرده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز