خبرگزاری کار ایران

«رویای پدربزرگ» در فرشچیان تعبیر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۸۷

نمایش رویای پدربزرگ کاری از گروه نمایشی نسیم زاینده رود از ۲۷ مهرتا ۹ آبان ماه در سالن آمفی تئا‌تر مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان اجرا می‌شود.

ایلنا: نمایش رویای پدربزرگ کاری از گروه نمایشی نسیم زاینده رود از ۲۷ مهرتا ۹ آبان ماه در سالن آمفی تئا‌تر مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، نویسنده و کارگردان این نمایش با اعلام این خبر گفت: رویای پدربزرگ تازه‌ترین کار گروه نمایشی نسم زاینده رود است که به دلیل استقبال بی‌نظیر مردمی در برنامه پرشور شب‌های شیدایی مجددا بازنویسی و اجرا شده است.

مرتضی ریحانی در ادامه اظهار داشت: در این نمایش جواد نوری، امید اجاقی، مهرداد سالاری، پیمان میرعلایی، الهام محزونی، مهتاب و ماهان دهقان، علی صدیقی، علی اسکندری، یلدا مرادی، شکیلا شیران، ایلناز حسینی، ایمان حسینی وبرخی دیگر از بازیگران بنده را همراهی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه نمایش رویای پدربزرگ در‍ژانرنمایش‌های کمیک بوده و با وجوه آموزنده ایی که دارد برای همه طیف‌های سنی مخاطبان مفید فایده خواهد بود، بیان داشت: مخاطبان اصفهانی به این دست نمایش‌ها و آثار نیازدارند تا بتوانند به دور از پرگویی‌های مرسوم در بسیاری از گروه‌ها در فضایی شاد و بستری مهیا در کنار همه اعضای خانواده ساعا خوشی را سپری کنند.

ریحانی در پایان فضای موجود در مجتمع فرشچیان را یکی از بهترین اماکنی دانست که می‌تواند جمعیت سرگردان این روزهای اصفهان را که کمتر پاتوقی برای تفریح و سرگرمی خانوادگی دارند دور هم جمع کند.

گفتنی است این نمایش از ۲۷ مهر لغایت ۹ آبان ماه در محل مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان واقع درپل آذرروی صحنه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز