خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کتابخانه‌های استان اصفهان در مراسم کلنگ زنی کتابخانه کمه تاکید کرد:

احداثکتابخانه در مناطق محروم یکی از اولویت‌های مهم اداره کل کتابخانه‌های عمومی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۹۰

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی کلنگ کتابخانه عمومی کمه در شهرستان سمیرم به زمین زده شد.

ایلنا: با حضور مسئولان استانی و شهرستانی کلنگ کتابخانه عمومی کمه در شهرستان سمیرم به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در این مراسم اظهارداشت: احداثکتابخانه در مناطق محروم استان و محرومیت زدایی از این مناظق یکی از اولویت‌های مهم این اداره کل است.

غلامرضا یاوری با بیان اینکه بزودی دومین کتابخانه شهرسمیرم آماده خدمت رسانی به مردم این شهر می‌شود گفت: زمین کتابخانه کمه از طرف شهرداری کمه در بهترین نقطه شهر اهدا شده است که امیدواریم بزودی مردم کمه از نعمت کتابخانه بهره‌مند شوند.

در ادامه این آیین شهردار کمه با بیان اینکه کلنگ این بنا در زمینی به مساحت ۳۲۰ مترمربع به زمین زده شد، گفت: این کتابخانه در دو طبقه پیش بینی شده است که در فاز اول طبقه نخست کتابخانه با زیربنای ۲۵۰ متر مربع احداثمی‌شود.

نظرعلی فقیه افزود: مبلغ ۳۰ میلیون تومان برای احداثکتابخانه عمومی کمه از سوی اداره کل کتابخانه‌های استان و ۳۰ میلیون تومان نیز توسط شهرداری به این پروژه اختصاص یافته و مقرر شد مابقی اعتبار نیز در سال جاری از محل اعتبارات شهرستانی به این امر تخصیص یابد.

وی با بیان اینکه این ساختمان طی دو سال احداثو به بهره‌برداری خواهد رسید، تصریح کرد: پیمانکار پروژه انتخاب شده و نقشه کتابخانه نیز آماده شده و عملیات احداثآغاز خواهد شد.

شهر کمه بعنوان مرکز بخش پادنا با حدود ۱۰هزار جمعیت ثابت و عشایری در ۲۲۰ کیلومتری جنوب اصفهان و در دامنه‌های رشته کوه دنا واقع شده است.

گفتنی است؛ کلنگ کتابخانه عمومی با حضور غلامرضا یاوری مدیرکل امور کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان، سکینه عمرانی نماینده مردم سمیرم در مجلس، فرماندار شهرستان، مسئولان و جمعی از خیرین در شهر کمه به زمین زده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز