خبرگزاری کار ایران

روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان خبر داد:

افتخار افرینی ورزشکاران شرکت گاز استان اصفهان در هفدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی ایثارگران

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۵۲

در هفدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی ایثارگران شرکت ملی گازایران تیم فوتسال شرکت گاز استان اصفهان به مقام نخست دست یافت.

ایلنا: هفدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی ایثارگران به میزبانی شرکت گاز استان اردبیل در حالی برگزار شد که ۲۵ تیم متشکل از جانبازان شرکت‌های گاز استانی کشور با هم به رقابت پرداختند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، در این رقابت که به مدت یک هفته به طول انجامید تیم فوتسال ایثارگران اصفهان با تلاش و اقتدار با کسب مقام اول جام قهرمانی را به افتخار شرکت گاز استان اصفهان بالابرد.

در بخش انفرادی این المپیاد ورزشی، حمیدرضاسلیمانی کارمند امور مالی شرکت گاز استان اصفهان در رشته تنیس روی میز توانست مدال طلای این دوره را آز آن خود کند.

همچنین منصورحاتم‌پور در رشته شطرنج، مظفرصالحی دررشته پرتاب وزنه و محمدباقراکبری در رشته شنا از دیگر کارمندان ورزشکار و تلاش گر شرکت گاز استان اصفهان بودند که در این دوره حضور یافته و موفق شدند مقام دوم هفدهمین المپیادفرهنگی ورزشی ایثارگران شرکت ملی گازایران را کسب نمایند.

گفتنی است المپیاد ورزشی ایثارگران شرکت ملی گاز ایران همه ساله دریکی از شرکت‌های گاز استانی برگزار می‌شود. و تیم فوتسال ایثارگران شرکت گاز استان اصفهان در دوره قبل این رقابت‌ها که در چابکسر گیلان برگزار شد مقام دوم را کسب کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز