خبرگزاری کار ایران

معاون ورزش بانوان آجا خبر داد:

برتری تیم اصفهان در هفتمین دوره المپیاد ورزشی خانواده ارتشیان / اصفهان تیم منتخب ارتش جهت شرکت در مسابقات سراسری نیرو های مسلح کشور

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۵۹

هفتمین دوره المپیاد ورزشی خانواده کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران ۱۷ مهرماه با برتری تیم منطقه اصفهان به کار خود پایان داد.

ایلنا: هفتمین دوره المپیاد ورزشی خانواده کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران ۱۷ مهرماه با برتری تیم منطقه اصفهان به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، در این دوره از مسابقات که با حضور ۱۸ تیم از سراسر کشور از۱۲تا ۱۷ مهرماه به میزبانی ارتش منطقه اصفهان برگزار شد، ۳۰۰ نفر ازورزشکاران زن در ۶ رشته به مدت شش روزبه رقابت پرداختند.

معاون ورزش بانوان آجا در این زمینه گفت: تیم اصفهان الف با ۳۷ امتیاز در رتبه اول، بوشهر با ۲۹ امتیاز در رتبه دوم و تیم گلستان با ۲۴ امتیاز در رتبه سوم قرار گرفت.

زهریه‌پور کند ادامه داد: کاپ اخلاق این دوره از مسابقات به تیم ارتش منطقه شمال غرب(استان آذربایجان غربی) اعطاء شد.

وی اظهار داشت: رشته‌های هفتمین دوره المپیاد ورزشی خانواده کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران شامل: تنیس روی می‌ز؛ تیراندازی با تپانچه و تفنگ؛ شنا؛ آمادگی جسمانی ۲ و دارات بود.

معاون ورزش بانوان آجا گفت: شرکت کنندگان در ۳ رده سنی شامل ۱۸تا ۲۹ سال؛ ۳۰ تا ۳۹ سال و ۴۰ تا ۵۵ سال بودنند.

وی افزود: در این رقابت‌ها اصفهان با دو تیم الف و ب شرکت داشت که اصفهان الف حائز مقام اول شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز