خبرگزاری کار ایران

اردوی تنیس‌بازان جانباز و معلول؛

آمادگی ۴ ملی‌پوش برای حضور در رقابت‌های پاراآسیایی اینچئون

کد خبر : ۱۹۳۷۴۴

دومین مرحله تمرینات تیم ملی تنیس روی میز جانبازان و معلولین از ۱۶ مردادماه در کمپ تیم‌های ملی جانبازان و معلولین آغاز شده و تا ۲۲ این ماه جریان خواهد داشت.

دومین مرحله از تمرینات تیم ملی تنیس روی میز جانبازان و معلولین، برای آمادگی حضور در رقابت های پاراآسیایی اینچئون، در حال برگزاری است.

به گزارش ایلنا، حسن جانفشان(آذربایجان غربی)، علی رنجبر(اصفهان)، الهام چزانی و مریم علیزاده(تهران) ۴ ملی‌پوش دعوت شده به این مرحله از اردو هستند که تمرینات خود را زیر نظر محمد کفشدار حسینی و اشرف بلوچی، مربیان تیم ملی انجام می دهند.

اشرف بلوچی، مربی بانوان ملی پوش در خصوص آمادگی شاگردانش گفت: دو بانوی دعوت شده به اردو، نسبت به دور قبل از لحاظ بدن سازی شرایط بسیار بهتری دارند و با توجه به تمریناتی که در فواصل بین اردوها انجام می دهند، به لحاظ تکنیک، در وضعیت مطلوبی هستند.
وی گفت: بانوان ملی پوش در کلاس پزشکی ۳ رقابت می کنند و شانس ما در مسابقات اینچئون در بخش تیمی بسیار بیشتر است.
الهام چزانی، عضو تیم ملی تنیس روی میز، حدود ۱۰ سال است که به عضویت تیم ملی درآمده و تجربه حضور در میادین مختلف جهانی و کسب مدال از این مسابقات را دارد.

وی با اشاره به دومین حضورش در مسابقات پاراآسیایی می گوید: در این مدت تجربیات بیشتری بدست آوردم و مرتب تمرین کردم و امیدوارم بتوانم در دومین حضورم در مسابقات پاراآسیایی، نتیجه خوبی کسب کنم.
چزانی در اولین حضور خود در مسابقات پاراآسیایی که در چین برگزار شد، موفق شد عنوان سوم تیمی را از آن خود کند.

مریم علیزاده، دیگر بانوی ملی پوش تیم تنیس روی میز است که در رقابت های پاراآسیایی جوانان مالزی، موفق به کسب عنوان دوم تیمی و انفرادی شد.

وی تجربه حضور در مسابقات بین المللی و آسیایی را نیز در کارنامه خود به ثبت رسانده است.
علیزاده با اشاره به پیگیری تمرینات در فواصل بین اردوها گفت: هر هفته ۴ جلسه تمرین می کنم و علیرغم تمام مشکلاتی که برای ورزشکاران در اوقات خارج از اردو برای انجام تمرینات وجود دارد، به صورت منظم تمرین کرده و آمادگی ام را در بالاترین سطح نگه داشته ام.

محمد کفشدار حسینی، مربی تیم ملی نیز گفت: ملی پوشان در شرایط خوبی هستند و میزان آمادگی آنها بیش از شصت درصد است و امیدوارم در مراحل باقی مانده بتوانیم سطح آمادگی ورزشکاران را افزایش بدهیم. طبق معمول تمام مسابقات، حریفان قدرتمند ما از کشورهایی نظیر چین، کره و ژاپن هستند و تلاش می کنیم حضوری شایسته در این رقابت ها داشته باشیم.

حسن جانفشان، حدود ۸ سال است به عضویت تیم ملی درآمده و علاوه بر حضور در مسابقات پارالمپیک لندن، تجربه حضور در رقابت های جهانی، آسیایی و کسب نشان از این رویدادهای ورزشی را دارد.

وی نیز ابراز امیدواری کرد که ملی‌پوشان تیم تنیس روی میز بتوانند عملکرد خوبی در این مسابقات داشته باشند و با توجه به زحمات زیادی که ورزشکاران در خارج از اردو متحمل می شوند و با شرایط سخت تمرین می‌کنند، بتوانند با کسب نتایج مطلوب، مزد زحمات خود را بگیرند.

علی رنجبر، دیگر عضو تیم ملی نیز از سال ۸۸ به تیم ملی راه یافته و در رقابت‌هایی نظیر مسابقات آسیا و اقیانوسیه و مسابقات آسیایی شرکت کرده است.

وی نیز ابراز امیدواری کرد که ملی پوشان شرکت کننده در مسابقات پاراآسیایی اینچئون، بتوانند با کسب نتایج مطلوب، رنکینگ جهانی خود را ارتقا دهند.

دومین مرحله تمرینات تیم ملی تنیس روی میز جانبازان و معلولین از ۱۶ مردادماه در کمپ تیم‌های ملی جانبازان و معلولین آغاز شده و تا ۲۲ این ماه جریان خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز