خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان تاکید کرد:

جایگاه نیروی انتظامی در تحقق اصل امنیت حائز اهمیت است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۵۲

نشاط و بالندگی، حرکت و همبستگی در سایه امنیت عمومی رخ می دهد و نیروی انتظامی متولی ایجاد امنیت در جامعه است.

ایلنا: استاندار اصفهان؛ در مراسم صبحگاه و مانور مشترک نیروهای مسلح در مرکز آموزش شهید بهشتی به مناسبت اولین روز هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: امروز خدمتگزاران نیروی انتظامی به عنوان سربازان جان بر کف ولایت و خادمان دلسوز مردم در صحنه نظام اسلامی حضوری فعال دارند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان رسول زرگرپور با بیان اینکه امنیت پایه دوام و قوام یک جامعه است افزود: پیشرفت‌های علمی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی همه در بستری از امنیت عمومی اتفاق می‌افتد.

وی اهمیت کار نیروی انتظامی را به اندازه اصل امنیت دانست و گفت: باید مردم قدرت و اقتدار و رأفت، دلسوزی، امانت و محبت نیروی انتظامی را نسبت به خودشان احساس کنند.

زرگرپور؛ با بیان اینکه امنیت مهم‌ترین نعمتی است که خدا به جامعه ارزانی داشته است، اذعان داشت: نشاط و بالندگی، حرکت و همبستگی در سایه امنیت عمومی رخ خواهد داد.

وی ضرورت برنامه ریزی مبتنی بر خرد جمعی و تلاش مجاهدانه بر سر دلسوزی برای پیشرفت کشور، برنامه‌ها و اجرای صحیح آن را منوط به تأمین امنیت و احساس آرامش درونی جامعه برشمرد.

استاندار اصفهان بیان داشت: امروز ترویج مواد مخدر به دنبال طراحی‌های پشت صحنه سیاست گذاران استکبار نسبت به کشورهای هدف استعمار و استثمار صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: همین مساله در ترویج بی‌بند و باری نیز با هدف سست کردن ایمان و پایه‌های اخلاقی در جامعه اتفاق می‌افتد.

زرگرپور افزود: امروز استکبار جهانی سعی می‌کند با ترویج فساد، جامعه را از نشاط دینی دور کند و بذر یأس و ناامیدی را در جامعه پرورش دهد.

وی تصریح کرد: این مسائل اهمیت پاسداری از امنیت را بیشتر مشخص می‌نماید و نیروی انتظامی این تکلیف بزرگ را بر دوش گرفته و با توکل به خدا به مقصد مطلوب خواهد رسید.

استاندار اصفهان یادآور شد: نکته قابل توجه در نظام اسلامی نقش توأم نیروی انتظامی هم بعنوان مظهر اقتدار نظام و تأمین کننده و پاسدار امنیت کشور و هم بعنوان مظهر مهربانی، دلسوزی و مصداق روحیه رحمت و رأفت نظام نسبت به آحاد مردم است.

وی در ادامه افزود: نیروی انتظامی باید به وظیفه خود در تأمین امنیت مردم و سالم سازی محیط اجتماعی و برخورد با جرایم و افرادی که که سعی در خدشه دار کردن آرامش مردم دارند، بدون هیچ گونه ملاحظه‌ای ادامه دهد.

زرگر‌پور با بیان اینکه نیروی انتظامی نباید از هیاهو‌ها و جنجال‌ها ملتهب شود که تاکنون نیز نشده است، نهراسیدن از جوسازی‌ها و جنجال‌های مختلف را نشان شجاعت نیروی انتظامی دانست.

وی تأکید کرد: باید نحوه برخورد و مواجهه با هر کدام از متخلفان، بسته به نوع عمل ارتکابی و میزان خدشه‌ای که به امنیت جامعه اسلامی وارد می‌کند، متفاوت باشد.

استاندار اصفهان تصریح کرد: مدیریت استان بر خود لازم می‌داند که نیروهای انتظامی را در راستای عمل به وظایف محوله در سطح استان پهناور واثر گذار اصفهان و امنیت بخشی در سطح جامعه یاری نماید.

وی آمادگی استان را برای پشتیبانی‌های لازم به لحاظ مادی و معنوی از نیروی انتظامی استان اعلام کرد و اظهار امیدواری نمود موجبات اعتلای همه جانبه جامعه و رضایتمندی مردم استان در این زمینه فراهم شود.

در این مراسم که در مرکز آموزش شهید بهشتی نیروی انتظامی برگزار شد یگان‌های مختلف با رژه و نمایش‌های دیگر اقتدار و توان رزمی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز