خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان تاکید کرد:

دروازه‌های تمدن ساز اصفهان در تدبیر جدید به روی جهانیان گشوده خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۶۳

رویکرد مدیریت استان به مبحثگردشگری به عنوان یک محور اساسی برای طرح ریزی برنامه‌های آتی استان است.

ایلنا: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان: دروازه‌های تمدن ساز اصفهان در تدبیر جدید به روی جهانیان گشوده خواهد شد.

مهدی جمالی‌نژاد گفت: رویکرد مدیریت استان به مبحثگردشگری به عنوان یک محور اساسی برای طرح ریزی برنامه‌های آتی استان است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، مهدی جمالی‌نژاد، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در همایش اقتصاد گردشگری و صنایع وابسته به بسترهای ذاتی صنعت گردشگری در ایجاد توسعهٔ دیپلماسی و فعال نمودن روابط بین ملت‌ها اشاره کرد.

جمالی‌نژاد در ادامه افزود: رویکرد مدیریت استان به مبحثگردشگری نه به عنوان یک صنعت بلکه به عنوان یک محور اساسی برای طرح ریزی برنامه‌های آتی استان حکایت دارد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های کلان استان در جذب توریست خارجی گفت: در فصل جدید روابط دیپلماتیک ایران با سایرکشور‌ها، استان اصفهان نقش اساسی و سازنده‌ای ایفا خواهد نمود.

وی باتاکید بر لزوم توجه به مقولهٔ برندسازی در صنعت توریسم استان گفت: باید از تمام ظرفیت‌ها به منظور حل مشکلات موجود در فراروی این صنعت استفاده کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز