خبرگزاری کار ایران

در سال جاری محقق شد:

رشد ۳۰ درصدی اعتبار تملک دارایی ها در بخش منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۲۹

بر اساس مصوبات جلسات کمیته برنامه ریزی شهرستانهای استان اصفهان میزان اعتبارات مصوب تملک دارایی سرمایه ای استان اصفهان در بخش منابع طبیعی و آبخیزداری نسبت به سال قبل ۳۰درصد افزایش یافت.

ایلنا: بر اساس مصوبات جلسات کمیته برنامه ریزی شهرستانهای استان اصفهان میزان اعتبارات مصوب تملک دارایی سرمایه‌ای استان اصفهان در بخش منابع طبیعی و آبخیزداری نسبت به سال قبل ۳۰درصد افزایش یافت.

معاون برنامه ریزی و پشتیبانی اداره منابع طبیعی استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار ایلنا با قدردانی از توجه فرمانداران به پروژه‌های آبخیزداری در استان گفت: خوشبختانه میزان اعتبار مصوب تملک دارایی‌های استانی در سال جاری حدود ۴۸ میلیارد ریال است که در مقایسه با سال قبل رشد ۳۰ درصدی را نشان می‌دهد.

محمد علی کاظمی افزود: این اعتبارات در راستای اجرای پروژه‌های حفاظت و حمایت از جنگل‌ها و مراتع، جنگل کاری، توسعه درختکاری و فضای سبز، تولید نهال در نهالستانهای جنگلی، بهبود واصلاح مراتع، اجرای پروژه‌ها ی حفاظت خاک، پیشگیری و مهار سیل و پخش سیلاب در بخش آبخیزداری، اجرای عملیات مقابله با بیابان زایی و تثبیت شن‌های روان و مرمت و تجهیز ساختمانهای اداری به اداره کل تخصیص یافته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز