خبرگزاری کار ایران

فولاد مبارکه اصفهان اعلام کرد:

بومی‌سازی فیلترهای هوای کمپرسور ماشین ریخته‌گری شماره ۲

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۷۷

با تلاش کارکنان فولاد مبارکه اصفهان و شرکت‌های سازنده داخلی فیلترهای هوای کمپرسور ماشین ریخته‌گری شماره ۲ با هزینه کمتر از یک چهارم نسبت به خرید خارجی بومی سازی و با موفقیت در خط تولید مورد استفاده قرار گرفت.

ایلنا: با تلاش کارکنان فولاد مبارکه اصفهان و شرکت‌های سازنده داخلی فیلترهای هوای کمپرسور ماشین ریخته‌گری شماره ۲ با هزینه کمتر از یک چهارم نسبت به خرید خارجی بومی سازی و با موفقیت در خط تولید مورد استفاده قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ این خبر را مسعود کیهان‌پناه تعمیرکار تجهیزات برق کمپرسورهای ریخته‌گری فولاد مبارکه داد و در این رابطه افزود: نظر به اینکه آب ثانویه ماشین ۲ از روش ارمیس تأمین می‌شود و نیاز به هوای فشرده دارد این هوا توسط ۵۴ عدد کمپرسور تأمین می‌شود که فیلترهای آن‌ها در اثر کارکرد بالا فرسوده و از رده خارج شده بود.

وی ادامه داد: از آنجایی که در این خصوص از نظر تامین قطعه یدکی با مشکلاتی روبرو شده بودم و هر فیلتر بعد از هر ۲ هزار ساعت کارکرد باید تعویض می‌شد، لذا با اراده مدیریت و پرسنل ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم و با همکاری شرکت‌های سازنده داخلی در زمینه اهداف بومی سازی در قسمت کمپرسورهای ماشین ریخته‌گری شماره ۲ با ساخت فیلتر هوا با کیفیت بالا در داخل کشور و همچنین سرویس کمپرسور شماره ۳ موفق شدیم فیلترهای مذکور را بومی سازی و پس از تست موفقیت آمیز مورد استفاده قرار دهیم.

ایشان با بیان اینکه کلیه مراحل اجرای این طرح حدود یکماه به‌طول انجامید، خاطرنشان کرد: قبل از بومی سازی این فیلتر‌ها عملیات سرویس توسط نماینده شرکت خارجی با وقفه‌ای طولانی و صرف هزینه‌های زیادی انجام می‌گرفت.

کیهان پناه افزود: کیفیت فیلترهای ساخته شده به خوبی با استانداردهای موجود مطابقت دارد و با فیلترهای خارجی برابری می‌کند.

وی در خاتمه از تلاش کارکنان دفترفنی بومی سازی خرید و واحد تعمیرات قدردانی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز