خبرگزاری کار ایران

در یک عملیات ضربتی ۴۸ ساعته توسط پلیس آگاهی اصفهان:

۸۸ وسیله نقلیه مسروقه در اصفهان کشف شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۶۴

در یک عملیلت ضربتی در ۴۸ ساعت گذشته توسط پلیش پلیس آگاهی استان اصفهان، ۸۸ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه کشف شد که مالباختگان برای پیگیری پرونده خود می توانند به پلیس آگاهی محل سکونت خود مراجعه کنند.

ایلنا: سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان از کشف ۸۸ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه در اجرای طرح ویژه ماموران پلیس اصفهان طی۴۸ ساعت گذشته خبر داد و افزود: به منظور شناسایی وسایل نقلیه مسروقه و دستگیری سارقان خودروها و موتورسیکلت ها طرح ویژه ای با حضور تیم های زبده و مجرب در سطح استان اصفهان به اجرا درآمد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان، سرهنگ " ستارخسروی " در خصوص نتایج اجرای این طرح گفت: در این طرح ۱۴ سارق حرفه ای و سابقه دار دستگیر و ۴۷ دستگاه خودرو و ۴۱ دستگاه موتور سیکلت مسروقه نیز کشف شد.

وی اظهار داشت: تعدادی از خودروهای مسروقه کشف شده مربوط به استان های دیگر کشور است که توسط سارقان به این استان منتقل شده بود که خوشبختانه در طرح مذکور همگی این سارقان دستگیر و تحویل مراجع قانونی شدند.

سرهنگ خسروی بیان داشت: مالباختگانی که وسایل نقلیه آنها طی یک تا دو ماه گذشته به سرقت رفته است با مراجعه به نزدیک ترین پایگاه پلیس آگاهی محل سکونتشان پرونده اموال مسروقه خود را پیگیری کنند.

وی تاکید کرد: پلیس آگاهی استان مصمم به مبارزه قاطع با عاملان اخلال در امنیت و آرامش شهروندان به خصوص سارقان وسائط نقلیه بوده و مجال فعالیت مجرمانه را به آنان نخواهد داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز