خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در مراسم رژه نیروهای مسلح:

تقابل با دشمن در دفاع مقدس، سرآغازی برای نزول نظام سلطه شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۲۳

امروز یادآور روزهای سخت ملت ایران و جبهه‌هایی است که ارزش‌ها و فضیلت‌هایی خلق کرد که ریشهٔ آن در کربلا و حادثهٔ عاشورا بود.

ایلنا: فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: ۳۱ شهریورماه، یادآور روزهای سخت ملت ایران و جبهه‌هایی است که ارزش‌ها و فضیلت‌هایی خلق کرد که ریشهٔ آن در کربلا و حادثهٔ عاشورا بود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان، سردار غلامرضا سلیمانی در مراسم رژه نیروهای مسلح در گلستان شهدای اصفهان گفت: امروز، روز تجدید بیعت با مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) است، امنیتی پایدار که مرهون دلیرمردی‌های یگان‌های فداکار و امنیت‌آفرین نیروی انتظامی و ارتش و نیروهای آهنین سپاه و فداکار بسیج است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس به رهبری امام راحل(ره) باعثشد که انقلاب در یک مسیر راهبردی و در مقابل رژیم صهیونیست قرار گیرد، تصریح کرد: تقابل با دشمن، جمهوری اسلامی را به سمت صعود برد و سرآغازی برای نزول نظام سلطه شد.

وی ادامه داد: ۳۱شهریور ماه یادآور فداکاری‌ها و پایمردی‌های ملت ایران در دورانی است که ناجوانمردانه مورد سخت‌ترین تهاجم واقع شد.

وی با بیان اینکه ملت ایران در ۸ سال دفاع مقدس حماسه‌ای خلق کرد که در تمام تاریخ می‌درخشد، افزود: امروز یادآور روزهای سخت ملت ایران و جبهه‌هایی است که ارزش‌ها و فضیلت‌هایی خلق کرد که ریشهٔ آن در کربلا و حادثهٔ عاشورا بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز