خبرگزاری کار ایران

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان:

بر هم زدن وحدت، افزایش فشار اقتصادی و تضعیف اعتقادات؛ سه راهبرد اصولی دشمن

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۱۱۲

در این روز، ملت ایران با حضور آگاهانه و برخاسته از بصیرت متکی بر ایمان و اراده الهی حماسه‌ای ماندگار در تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی رقم زدند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: بر هم زدن وحدت، افزایش فشار اقتصادی و تضعیف اعتقادات سه راهبرد اصولی دشمن در فتنه ۸۸ بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان، حجت‌الاسلام سید عبدالصاحب حسینی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان در گفت‌و‌گو با خبرنگاران گفت: نهم دی ماه ۸۸ نقطه سرنوشت‌ساز تقابل همه جانبه جبهه معاند نظام با اسلام، انقلاب و ولایت فقیه در یکی از حساسترین مقاطع تاریخی کشور بود.

وی افزود: در این روز، ملت ایران با حضور آگاهانه و برخاسته از بصیرت متکی بر ایمان و اراده الهی حماسه‌ای ماندگار در تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی رقم زدند.

حجت‌الاسلام حسینی، پیوند عمیق ملت و رهبر را به‌عنوان دلیل اصلی شکست دشمن در این فتنه دانست و افزود: یکی از بارز‌ترین مشخصات و وجه تمایز حماسه ۹ دی ۸۸ در مقایسه با سایر حوادثو اتفاقات و رویداد‌های اجتماعی - سیاسی در صد ساله اخیر بویژه بعد از انعقاد تفکر برپایی نهضت مشروطیت در ایران، عدم تبعیت قاطع مردم کوچه و بازار از خواص صدر انقلاب و تابعیت محض از ولایت فقیه بود.

وی با اشاره به اشتراکات حماسه نهم دی ماه با حوادثدوران پیروزی انقلاب اظهار داشت: از نگاه رهبر انقلاب، روح دیانت حاکم بر دل‌های مردم و توجه به فرهنگ عاشورا از خصوصیات مشترک حماسهٔ ۹ دی و حوادثدوران پیروزی انقلاب اسلامی است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان در ادامه با تأکید بر اینکه دشمن در فتنه ۸۸ سه راهبرد اصولی را دنبال می‌کرد، خاطر نشان کرد: اولین راهبرد دشمن در این فتنه، بر هم زدن وحدت و همگرایی ملت بود که با استفاده از فعال کردن شکاف سیاسی بین مردم دنبال می‌شد.

حجت‌الاسلام حسینی افزود: دشمن در ایجاد این شکاف‌ها موفق بود و همین باعثشد که نطفه فتنه منعقد شود، اما بصیرت ملت و تبعیت از ولایت، این راهبرد دشمن را ناکام گذاشت.

وی راهبرد دوم دشمن در این نبرد نرم را فشار اقتصادی و افزایش تحریم‌ها برای انتقام از ملت عنوان کرد و افزود: دشمن، در اوج فتنه با افزایش فشار اقتصادی سعی داشت قاطبه مردم را با فتنه همسو کند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان در ادامه اظهار داشت: راهبرد سوم دشمن، تضعیف اعتقادات مردم نسبت به اسلام بود، چون اسلام موتور حرکت مردم در نهضت‌های صد ساله اخیر شناخته می‌شد و دشمن از همین راه، سرنگونی کشور را دنبال می‌کرد.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به اینکه این حماسه بزرگ، همیشه ماندگار است و هیچ‌گاه از یاد و ذهن مردم ایران اسلامی پاک نمی‌شود، خاطر نشان کرد: حماسه ۹ دی انقلاب اسلامی را در برابر همه فتنه‌ها بیمه و توان توطئه‌ها و کید دشمن را علیه نظام اسلامی و فتنه‌گری‌ها خنثی کرده است.

وی با بیان اینکه در روز بصیرت و میثاق امت با ولایت همه باید به عهد خودمان وفا کرده و دشمن را بار دیگر در توطئه‌های خود زمین‌گیر کنیم، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در مسیر پیشرفت و توسعه حقیقی قرار دارد و هرگز از این حرکت خود مأیوس و خسته نمی‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز