خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان تاکید کرد:

بهتر است مشکلات تولید کنندگان در اتاق بازرگانی حل و فصل شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۴۰

رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان از تشکیل شورای حل اختلاف بخش خصوصی در اتاق بازرگانی اصفهان خبر داد.

ایلنا: رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان از تشکیل شورای حل اختلاف بخش خصوصی در اتاق بازرگانی اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، خسرو کساییان؛ با اشاره به اینکه برای رفع معضلات فعالان اقتصادی تولید کنندگان و عدم ورود به مراجع قضایی نیاز است که شورای حل اختلاف بخش خصوصی در اتقا بازرگانی اصفهان هر چه سریع‌تر تکشیل شود اظهار داشت: معتقدم که مسائل اعضا به خصوص تولیدکنندگان بهتر است به جای کشیده شدن در مراجع قضایی در خود اتاق و با حکمیت بین افراد آگاه حل و فصل شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه اتاق بازرگانی استان اصفهان اتاقی فرا استانی و فرا کشوری است، پس مصوبات شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت این اتاق برای تصمیم گیری در توسعه کسب و کار به قوای سه گانه ارسال و ابلاغ شده است.

وی افزود: شورای گفتگو با حضور شخص استاندار تشکیل می‌شود و مسائل بانکی، مالیاتی و مشکلات تامین اجتماعی از اساسی‌ترین موارد مورد بحثدر این شورا بوده که از طرف دبیرخانه به مراجعه مربوطه کشوری اعلام شده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان ادامه داد: برخی از این راهکار‌های بهبود فضای کسب و کار که توسط اتاق اصفهان به مسئولان امر ارجاع داده شد مورد توجه قرار گرفته که برای نمونه می‌توان به قانون اخذ ۳۰ درصدی از وجه لازم برای واردات کالا توسط شخص وارد کننده اشاره نمود که در حال حاضر این پیشنهاد دربانک مرکزی در حال بررسی است.

کساییان یادآور شد: شورای گفتگو تاکنون موفق به تصویب ۲۴ مصوبه استانی و ۳۰ مصوبه در سطح ملی شده است.

رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان اظهار داشت: دو سال پیاپی است که موفق به کسب رتبه اول کشور از لحاظ پژوهش شدیم و همچنین رتبه اول اطلاع رسانی در بین تمامی اتاق‌های ایران را هم نصیب اتاق بازرگانی استان اصفهان شده است.

وی با بیان اینکه استان اصفهان مرکز صنایع بزرگ کشور است، افزود: جایگاه اتاق اصفهان با توجه به ظرفیت‌های موجود باید بیش از حد فعلی ارتقا یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز