خبرگزاری کار ایران

درمنطقه صنعتی شالباف اصفهان:

انفجار کوره آجرپزی ۲ مصدوم بر جای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۳۳

رئیس اداره اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان اصفهان گفت: ۲۶ شهریور ماه ۹۲ طی تماسی تلفنی با اتاق فرمان فوریت‌های پزشکی شهرستان اصفهان از یک مورد انفجار کوره آجرپزی اطلاع رسانی شد که در پی آن نیرو‌های امدادی سریعا به محل حادثه اعزام شدند.

ایلنا: رئیس اداره اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان اصفهان گفت: ۲۶ شهریور ماه ۹۲ طی تماسی تلفنی با اتاق فرمان فوریت‌های پزشکی شهرستان اصفهان از یک مورد انفجار کوره آجرپزی اطلاع رسانی شد که در پی آن نیرو‌های امدادی سریعا به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان، نیک نام با اشاره به اینکه در اثر انفجار کوره آجرپزی ۲ نفر به‌شدت دچار سوختگی شده‌اند افزود: بلافاصله پس از دریافت گزارش این حادثه، یک واحد امدادی اورژانس پیش بیمارستانی۱۱۵ از پایگاه‌ حبیب آباد به محل حادثه اعزام شد.

وی ضمن اشاره به علت حادثه که بر اثر تجمع گاز در کوره آجر پزی و در حین روشن نمودن آن اتفاق افتاد، تصریح کرد: تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ پس از رسیدن به محل حادثه، علائم حیاتی مصدومان راکه یک نفر با۶۰درصدسوختگی از نوع درجه۲و۳وفردی دیگر با۲۰درصدسوختگی از نوع درجه۱و۲بوده، کنترل کرده و پس از انجام اقدامات اولیه از جمله: شستشو، پانسمان، استفاده ازملحفه سوختگی، سرم درمانی واکسیژن درمانی، آنهارا به بیمارستان تخصصی سوختگی امام موسی کاظم(ع) منتقل نمودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز