خبرگزاری کار ایران

ورود حجم زیاد مسافر در شبانه روز گذشته به مازندران

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۵۴۸

رئیس پلیس راه مازندران گفت:حجم زیادی از مسافر در شبانه روز گذشته از مبادی وروی وارد استان شده اند.این در حالی است که براساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا از شنبه آینده (اول آذرماه )محدودیت های جدیدی در سراسر کشور به مدت دو هفته برگزار شود.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علیرضا قدمی با بیان اینکه ترافیک صبح امروز -چهارشنبه -28 آبان ماه -  در محور‌های استان پرحجم و روان است، گفت: اما حجم زیادی از مسافر  در شبانه روز گذشته از مبادی وروی وارد استان شده‌اند.

او افزود: این روال به همین شکل همچنان ادامه دارد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران در باره  آخرین وضعیت محور‌های استان نیز گفت: مه گرفتگی در کندوان وسوادکوه باعث محدودیت دید شده است.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه احتمال بارش برف در محور‌های کوهستانی استان وجود دارد از رانندگان خواست از سفر‌های غیر ضروری خودداری و خودرو‌های خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند.

او افزود: تردد خوردو‌های سنگین و نیمه سنگین در بالا دست محور هراز از صبح روز جمعه  -30 آذرماه- تا نیمه شب ممنوع خواهد شد و محدودیت‌های دیگر در جاده‌های استان اعمال نمی‌شود.

بر اساس گزارش ایلنای مازندران محدودیت‌های ترافیکی جدید که قرار بود از دو -سه روز قبل  در استان‌های شمالی از جمله مازندران اجرایی شود متاسفانه لغو شد واین محدودیت‌ها همزمان از شنبه اجرا می شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز