خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان بوشهر :

مجتمع فرهنگی و هنری عسلویه تا پایان سال به اتمام خواهد رسید

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۳۲۳

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد استان بوشهر در بازدید از مجتمع فرهنگی هنری عسلویه گفت : این پروژ بزرگترین پروژه فرهنگی هنری جنوب کشور بوده که با تکمیل فرآیند ساخت آن ظرفیت های بسیار خوبی از لحاظ فرهنگ و هنر در این شهرستان به وجود خواهد آمد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از عسلویه فاطمه کرمپور در خصوص تعامل با دستگاه های دیگر در روند تکمیل این پروژه عنوان کرد: با پیگیری و رایزنی های  صورت گرفته در خصوص همکاری دستگاه های اجرایی استان در مورد تعامل با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در خصوص تکمیل این پروژه، تا این لحظه پیشرفت خوبی داشته است.

او افزود: با رایزنی های انجام شده با امور فرمانداری، شهرداری و پدافند غیرعامل در خصوص اعلام همکاری در تکمیل ساخت این پروژه امیدواریم روند ساخت آن تا پایان امسال به اتمام برسد.

کرمپور اظهار داشت: نظر به ظرفیت‌های بالای شهرستان عسلویه از لحاظ فرهنگ و هنر و حضور هنرمندان و فرهنگیان فعال این شهرستان، امیدواریم با افتتاح این پروژه و شروع به کار مجتمع فرهنگی هنری عسلویه شاهد فعالیت های موثر و سازنده‌ی هنرمندان این شهرستان در توسعه و ترویج فرهنگ و هنر این شهرستان باشیم.

او درباره فضاهای فرهنگی و هنری، ایجاد شده در این پروژه تصریح کرد: تلاش داریم تا با رایزنی با امورات پدافند غیر عامل، فرمانداری و شهرداری منطقه عسلویه در خصوص تخصیص فضای بیشتر به این پروژه، بستر فعالیت فرهنگی هنری این مجتمع را گسترش داده که امیدواریم تخصیص اعتبارات انجام شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، تاکید کرد: تکمیل مجتمع فرهنگی عسلویه نیازمند چندین میلیارد تومان اعتبار بوده که با توجه به ظرفیت های بالای اعتباری استان بوشهر، امیدواریم با همراهی و همکاری دستگاه های اجرایی در استان با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر هرچه زودتر شاهد اتمام این پروژه در این شهرستان و حضور پررنگ هنرمندان این شهرستان در این مجتمع باشیم.

معاون امور عمرانی فرمانداری عسلویه در این بازدید گفت: این پروژه تنها زیرساخت فرهنگی هنری این شهرستان بوده و هیچ مجتمع فرهنگی هنری دیگری در این شهرستان وجود ندارد.

علی رحمانی افزود: امیدواریم با توجه ویژه به تکمیل ساخت این پروژه شاهد حضور پررنگ هنرمندان این شهرستان در این مجتمع بوده و با ابزار فرهنگ و هنری خود در توسعه و ترویج فرهنگ غنی این شهرستان آثار فاخری تولید کنند.

او اظهار داشت: امور عمرانی فرمانداری شهرستان عسلویه تمام تلاش خود را در راستای همکاری با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در خصوص تکمیل فرایند ساخت این پروژه انجام می دهد و امیدواریم با افتتاح این مجتمع شاهد اتفاقات فرهنگی و هنری خوبی در این شهرستان باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز