خبرگزاری کار ایران

انتقاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی مرکزی از صنایع استان:

علوم پزشکی به تنهایی از پس مشکلات کرونا بر نمی‌آید/ به وظایف اجتماعی‌تان عمل کنید

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۵۴۸

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: شرایط به گونه ای پیش می رود که کادر درمان احساس می‌کنند باید خودشان به تنهایی معادله را حل کنند. در استانی که به عنوان مادر صنعت مطرح است، صنایع پول ساز در بحران واقعی کرونا کجای معادله قرار دارند؟ وظایف اجتماعی صنایع در بحران کرونا چیست؟

سید محمد جمالیان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، افزود: آیا تا به حال مدیران و مسئولان پتروشیمی، پالایشگاه و دیگر صنایع پولدار و درآمدزا فکرکرده اند که باید به وظیفه اجتماعی خود عمل کنند؟ واقعاً چه کسی باید از آنها بازخواست و مطالبه‌گری کند؟ آنها مشکلات بهداشتی و درمانی بسیاری برای این استان به وجود آورده اند، اما چرا موقع بحران سرشان را زیر برف کرده‌اند؟

جمالیان تصریح کرد: این در حالی است که در استان های دیگر همه صنایع به کمک بهداشت و درمان شتافته اند. اما در استان ما نه تنها پروتکل‌ها رعایت نمی شود، بلکه بخش بهداشت و درمان را نیز در این بحران یاری نمی کنند. مثل اینکه تنها مجموعه علوم پزشکی باید همه مشکلات اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی را برطرف کند.

او بین داشت: تنها کمک صنایع که به زعم خودشان مهم جلوه می‌کند، این است که می‌گویند از دانشگاه دیگر ماسک و دستکش نمی خواهیم و خودمان برای مصرف پرسنل خریداری می کنیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز