خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل فناوری اطلاعات شهرداری کرمانشاه خبر داد ؛

استفاده از پهباد برای جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در کرمانشاه/کرایه اتوبوس و تاکسی در کرمانشاه الکترونیکی می شود

asdasd
کد خبر : ۹۸۴۱۰۹

مدیرعامل فناوری شهرداری کرمانشاه با اعلام این خبر گفت: به منظور جلو گیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در سطح شهر کرمانشاه بزودی از پهپاد استفاده می کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،محمد رضا لطفی مدیر عامل فناوری شهرداری در نشست خبری  از پرداخت کرایه تاکسی و اتوبوس به صورت الکترونیکی توسط شهروندان خبر داد و تصریح کرد: برای بهره مندی از این سیستم به بخش خصوص و مشارکت مردم در حال رایزنی هستیم که به محض نتیجه پراخت کرایه تاکسی و اتوبوس الکترونیکی خواهد شد.

محمد رضا لطفی در بخشی از سخنانش از راه اندازی سیستم یکپارچه مالی در شهرداری خبر داد و افزود: این نرم افزار تمام سیستم های مالی شهرداری را یکپارچه کرده که این امر تسریع امور شهرداری و شفافیت در برنامه های مالی نقش اساسی خواهد داشت.

 وی در ادامه از ساماندهی دکل های مخابراتی به عنوان یکی از اقدامات صورت گرفته در یکسال گذشته اشاره کرد وافزود: این برنامه همچنان در دستور کار است و طی آن دکل های مخابراتی اپراتورهای مختلف در شهر ساماندهی شده و با فاصله مناسب از یکدیگر نصب خواهند شد.

مدیرعامل فناوری شهرداری کرمانشاه گفت: یکی از مشکلات شهرداری کرمانشاه عدم  نصب سیستم صاعقه‌گیر برای محافظت از تجهیزات شهرداری کرمانشاه بود. لذا، در حال حاضر بانصب این سیستم حتی قوی ترین صاعقه ها هم خسارتی به تجهیزات شهرداری وارد نخواهد کرد.

وی گفت: در حال حاضر  110 کیلومتر فیبر نوری برای مجموعه شهرداری کرمانشاه نیاز داریم. لذا، تا زمانی که فیبر نوری را برای امورات شهرداری تامین نکنیم، عملا صحبت کردن از شهر هوشمند جایگاه چندانی نخواهد داشت.

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری کرمانشاه گفت: هم اکنون شهرداری کرمانشاه از 40 کیلومتر فیبرنوری برخوردار است و برای تامین 110 کیلومتر دیگر نیازمند اعتبار 100 میلیارد تومانی هستیم.

وی تصریح کرد: با راه‌اندازی شبکه فیبرنوری تمام اماکن شهرداری از جمله پارک‌ها، سازمان و بسیاری اماکن دیگر می‌توانند به این شبکه وصل شده و بصورت هوشمند کنترل شوند.

لطفی در ادامه گفت: پرونده ها و اسناد تمام مناطق شهرداری تا پایان سال الکترونیکی می شود که تا به حال 80 تا 90 درصد کار پیش رفته و تا پایان سال آرشیو پرونده های تمام مناطق به همراه سازمان هایی که پرونده های آنها اهمیت بالایی دارد مانند پرونده های املاک و حقوقی و ... تماما الکترونیکی خواهند شد.

مدیرعامل فناوری شهرداری کرمانشاه در خاتمه خاطر نشان شد: با راه اندازی  سیستم الکترونیکی شهرداری عملا این نهاد خدمات رسان  به سمت شیشه ای شدن پیش خواهد رفت و صدور عوارض تنها بر اساس قوانین خواهد بود و سیستم اجازه کم یا زیاد شدن آن را به افراد نمی دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز