خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد:

بارش باران در بیشتر مناطق کشور/خزر و خلیج فارس مواج می شوند

asdasd
کد خبر : ۹۷۸۴۶۱

به گفته یک کارشناس سازمان هواشناسی کشور، امروز و فردا در شمال غرب، غرب، سواحل خزر، شمال شرق کشور و استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز، بارش باران خواهیم داشت.

به گزارش ایلنا، کبری رفیعی گفت: امروز و فردا در شمال غرب، غرب، سواحل خزر شمال، شرق کشور و استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی گزارش شده است.

وی افزود: امروز و فردا در مرکز و شرق کشور، ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی و کرمان بارش پراکنده رخ می‌دهد. همچنین در مناطق مستعد خیزش گردوخاک خواهیم داشت.

این کارشناس ادامه داد: در بخش‌هایی از آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی و شمال اردبیل،گیلان، مازندران، زنجان، البرز، قزوین و تهران بارش‌ها شدت خواهد داشت.

رفیعی با اشاره به آخر هفته گفت: روز پنجشنه سواحل خزر، شمال شرق، ارتفاعات البرز، غرب و شمال غرب کشور بارش پراکنده رخ می‌دهد. این بارش‌ها در ارتفاعات البرز مرکزی به شکل برف خواهد بود.

وی با اشاره به تغییرت دمایی گفت: امروز و فردا شمال غرب، سواحل خزر، دامنه‌های جنوبی البرز و شمال شرق کاهش ۴ تا ۸ درجه‌ای دما را تجربه خواهند کرد.

کارشناس سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی دریا‌ها اظهار کرد: دریای خزر امروز و فردا مواج است. همچنین آخر هفته بخش‌های شرقی خلیج فارس مواج خواهد بود.

رفیعی بیان کرد: آسمان تهران امروز نیمه ابری است و در برخی ساعات وزش باد شدید و رگبار باران خواهد داشت. همچنین حداقل دما ۱۴ درجه خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز