خبرگزاری کار ایران

استاندار مرکزی مطرح کرد:

بحران کرونا در دلیجان و محلات نداریم

asdasd
کد خبر : ۹۷۸۱۹۸

استاندار مرکزی گفت: در حال حاضر بحرانی از لحاظ بیماری کرونا در دلیجان و محلات نداریم.

به گزارش ایلنا، سید علی آقازاده در حاشیه جلسه مشترک مدیریت مقابله با کرونای شهرستان‌های محلات و دلیجان با اشاره به اینکه در شهر‌های اطراف همچنین استان اصفهان و قم و شهر کاشان مشکلاتی در بحث کرونا داریم، گفت: با تمهیداتی که در این دو شهرستان اندیشیده شده و با تسلطی که بر این بیماری در این دو شهرستان داریم در حال حاضر بحرانی از لحاظ بیماری کرونا در این دو شهرستان نداریم و این برمی گردد به اینکه مردم همکاری کرده‌اند.

وی افزود: این هفته محدودیت‌های بیشتری را در بستن و تقلیل فعالیت‌های اداری و آموزشی در استان مرکزی از جمله این دو شهرستان داشتیم که امیدواریم با رعایت این محدودیت‌ها و همکاری مردم از پیک نسبتا نگران کننده این بیماری در استان رها شویم و انشاءلله شرایط بهتر شود.

استاندار مرکزی اضافه کرد: در مراسم اربعین حسینی امسال هیچگونه مراسم و راهپیمایی در شهرستان‌های محلات و دلیجان همچنین شهر‌های دیگر استان مرکزی نداریم و باید مردم این موارد را رعایت کنند و با توجه به اینکه مقام معظم رهبری بالاترین مقام کشور هم خود را مکلف به رعایت مصوبات ستاد کرونا می‌دانند از مردم می‌خواهیم رعایت کنند.

سلیمی ، نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی هم در حاشیه این جلسه گفت: با توجه به اینکه کرونا در این دو شهرستان مقداری اوج گرفته تصمیمات جدی در این جلسه گرفته شد.

جلسه مشترک ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا در شهرستان‌های محلات و دلیجان با حضور استاندار مرکزی، نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس، سرپرست فرمانداری‌های شهرستان‌های محلات و دلیجان و مسئولین بهداشت و درمان دو شهرستان محلات و دلیجان در محلات برگزار شد.

در این جلسه نماینده محلات و دلیجان و سرپرست فرمانداری‌های محلات و دلیجان ضمن گزارشی در خصوص وضعیت بیماری کرونا در شهرستان‌های محلات و دلیجان ارائه و در این خصوص بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز