خبرگزاری کار ایران

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری کشور عنوان کرد ؛

ضرورت عرضه کشمش خلیل آباد در تاسیسات گردشگری کشور

asdasd
کد خبر : ۹۷۷۴۲۱

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری کشور گفت: محصولات کشاورزی و به ویژه کشمش خلیل آباد یک محصول استراتژیک و مهم است که قابلیت عرضه آن در تاسیسات گردشگری کشور وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خلیل آباد، سید جواد موسوی در دیدار با فرماندار این شهرستان، گفت: محصول کشمش خلیل آباد یک محصول خاص و با کیفیت است که با برند سازی، فرآوری و بسته بندی مناسب و عرضه آن به گردشگران و تاسیسات گردشگری به اقتصاد شهرستان کمک شایانی خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه زمینه رایزنی با هتل های کشور جهت استفاده از کشمش ارگانیک شهرستان خلیل آباد را انجام خواهد داد افزود:  کشمش تولید شده در این منطقه خاص بوده که با سایر کشمش های دیگر مناطق متفاوت است .

فرماندار خلیل آباد نیز با بیان اینکه  سالانه ۳۰ هزار تن کشمش در شهرستان تولید می‌‌شود گفت: شهرستان خلیل آباد با تولید ۱۵۰ هزار تن انگور در سطح ۵ هزار و ۷۰۰ هکتار قطب تولید انگور استان خراسان رضوی است.

ابراهیم قاسم پور تولید با کیفیت کشمش را باعث حفظ و تقویت جایگاه شهرستان خلیل‌آباد دانست و اظهار داشت: اگر جایگاه کشمش خلیل‌آباد تقویت شود قطعاً توان اقتصاد کشاورزی شهرستان نیز بیشتر خواهد شد و نگاه ما در شهرستان حذف دلالان و واسطه گران بازار کشمش است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز