خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

راه‌اندازی رشته تیراندازی در تایباد نیازمند نگاه ویژه خیران است

asdasd
کد خبر : ۹۷۴۵۶۲

رئیس هیات تیراندازی تایباد گفت: با توجه به اینکه در اسلام به یادگیری رشته‌ ورزشی تیراندازی سفارش زیادی شده اداره ورزش و جوانان شهرستان درصدد آن برآمده تا با حمایت مشتاقان این رشته و خیران هیات تیراندازی را تقویت کند.

رمضان رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تایباد، اظهارکرد: راه اندازی هیات تیراندازی و رونق فعالیت‌های نیازمند توجه خیران و نیکوکاران است، این ورزش اسلامی برای آغاز به فعالیت نیازمند امکاناتی مانند سلاح و تجهیزات است که تامین آنها نیازمند هزینه‌های بالایی است.

وی با توجه به اهمیت تیراندازی افزود: در برهه کنونی که بسیاری از جوانان برای تخلیه هیجانات خود نیازمند موقعیت‌های مناسب هستند راه‌اندازی مکانی برای حضور آنان در اولویت است و تمرین در این رشته فرصتی مناسب برای خودباوری و کنترل احساسات خشن است.

رجبی بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده و حمایت جمعی از ورزش دوستان در تایباد اقدامات اولیه راه‌اندازی هیات تیراندازی در این شهرستان در حال انجام است و اولین جلسه رسمی با حضور اعضای اصلی هیات برگزار شد.

وی مطرح کرد: با توجه به کمبود بودجه برای تامین امکانات ورزشی و نیز محرومیت بانوان این خطه از بسیاری اماکن تفریحی رشته تیراندازی قادر خواهد بود یک تفریحی سالم را برای این قشر در شهرستان فراهم کند.

رئیس هیات تیراندازی تایباد گفت: با توجه به اینکه بودجه سالانه اداره ورزش و جوانان جوابگوی نیاز ورزشکاران و تجهیز باشگاه‌های ورزشی نیست راه‌اندازی این هیات نوپا در شهرستان نیازمند توجه خیران و ورزش دوستان است.

 اولین جلسه رسمی هیات تیراندازی شهرستان تایباد با حضور اعضای اصلی برگزار شد و در این جلسه طبق نظر اعضا مکانی برای تجهیز کردن سالن تیراندازی جانمایی و وظایف هریک از افراد توسط رئیس هیات تعیین شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز