خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد:

احتمال وقوع رگبار و رعد و برق در نیمه شمالی

asdasd
کد خبر : ۹۶۷۷۸۵

کارشناس هواشناسی گفت: تا پایان هفته احتمال وقوع رگبار و رعد و برق در نیمه شمالی کشور وجود دارد.

به گزارش ایلنا، معصومه احمدی با بیان این مطلب درباره آخرین وضعیت جوی و آب و هوای استان های کشور افزود: طبق آخرین اطلاعات و آمار‌های هواشناسی روز‌های نسبتا آرامی را پیش رو داریم و فقط در نوار شمالی کشورمان بارندگی‌ به شکل رگبار و رعد و برق و وزش باد در ساعات بعد از ظهر انتظار می‌رود.

وی گفت: در شمال آذربایجان غربی و شرقی و ارتفاعات البرز در استان‌هایی مانند گیلان، مازندران، قزوین، البرز و تهران احتمالا بارش‌های خیلی خفیف و پراکنده‌ای پیش رو خواهیم داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: این شرایط تا پایان هفته همراه با بارش‌های نسبی در بخش‌های شمالی کشورمان ادامه دارد.

احمدی گفت: همچنان پدیده مهم در نیمه شرقی کشورمان از شمال شرق تا جنوب شرقی کشورمان افزایش سرعت وزش باد است، به ویژه در مناطق شمالی استان سیستان و بلوچستان یعنی منطقه زابل می‌تواند از سرعت بیشتری برخوردار باشد.

وی افزود: برای پایتخت نیز پدیده قابل ذکر پیش بینی نمی‌شود و تنها در نواحی شمالی استان تهران به ویژه در ارتفاعات احتمال وقوع رگبار و رعد و برق را خواهیم داشت و دما در گرم‌ترین ساعات به حدود ۳۰ درجه می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز