خبرگزاری کار ایران

آغاز جمع آوری آرای مردم زنجان و طارم در ۳۱۹ شعبه اخذ رای

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۳۱۰

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری زنجان ، گفت: جمع آوری آرای مردم زنجان و طارم برای انتخاب دومین نماینده این حوزه در مجلس، در ۳۱۹ شعبه اخذ رای پیش بینی شده، آغاز شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، خیرالله ترخانی، شمار واجدان شرایط رأی دادن در شهرستان زنجان را ۴۰۳ هزار و ۱۱۰ نفر و در شهرستان طارم را ۳۵ هزار و ۵۷۷ نفر عنوان کرد.  

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و دبیر ستاد انتخابات استان زنجان، تاکید کرد: این دوره از انتخابات در شرایط کرونایی حاکم با تمهیدات اتخاذ شده در خصوص رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

وی، میزان مشارکت واجدان شرایط در مرحله نخست انتخابات مجلس در شهرستان‌های زنجان و طارم را به ترتیب ۳۸.۱۹ درصد و ۵۲.۴۹ درصد عنوان کرد.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری، به شرکت کنندگان در انتخابات این مرحله توصیه کرد: با مراقبت‌های بهداشتی، رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک هنگام حضور در پای صندوق های رای خودکار شخصی نیز به همراه داشته باشند.  

ترخانی،  در پایان ، یاد آور شد:  یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز دوم اسفند در ۷۵۷ شعبه اخذ رای پیش بینی شده برگزار شد که چهار نماینده از استان زنجان به مجلس شورای اسلامی راه یافتند و در انتخابات این دوره از مجلس در حوزه‌ انتخابیه زنجان و طارم انتخاب یکی از نمایندگان به دور دوم کشیده شد.

دور دوم یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز جمعه ۲۱ شهریور همزمان در ۹ استان برای ۱۱ حوزه انتخابیه شامل ۲۴ شهرستان برگزار می‌شود.

 در حوزه انتخابیه زنجان و طارم مهدی باقری و نبی‌الله محمدی با هم رقابت می‌کنند.

استان زنجان پنج نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز