خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد گیلان خبر داد:

توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی در قالب طرح احسان حسینی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۹۶۴۱۰۷

مدیرکل کمیته امداد گیلان به توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی در قالب طرح احسان حسینی در این استان خبر داد و گفت: برای این تعداد بسته بیش از ۱۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، عباس اهرابی با اشاره به اجرای طرح احسان حسینی همزمان با فرا رسیدن ماه محرم و صفر بیان کرد: هدف از اجرای این طرح تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در میان نیازمندان است.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۲ هزار بسته معیشتی در قالب این طرح در میان نیازمندان توزیع شده است، گفت: برای این تعداد بسته معیشت بیش از ۱۵ میلیارد تومان از خیران جمع آوری شده است.

مدیرکل کمیته امداد گیلان در ادامه به راه اندازی طرح اطعام حسینی در این ایام اشاره کرد و افزود: در قالب این طرح ۷۲ آشپزخانه راه اندازی و تاکنون حدود ۱۴۰ هزار پرس غذای گرم به نیازمندان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح تا پایان ماه محرم و صفر ادامه دارد، تصریح کرد: بیش از ۲۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از طریق مشارکت‌های مردمی برای اجرای این طرح هزینه شده است.

گفتنی است شهروندان نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را با ارسال کد دستوری #۱۴* و یا #۰۱۳*۸۸۷۷* پرداخت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز