خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته دولت صورت گرفت؛

بهره برداری از پروژه های عمرانی بخش کدکن خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۹۶۰۴۴۱

بخشدار کدکن خراسان رضوی گفت: همزمان با هفته دولت ، پروژه های عمرانی در این بخش به بهره برداری رسید.

احمد محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در تربت حیدریه با اشاره به اینکه به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا مراسم افتتاح و کلنگ زنی در بخش کدکن انجام نشد، گفت: 17 پروژه با اعتبار یک میلیارد و 661 میلیون و 500 هزار تومان شامل جدول‌گذاری و بهسازی معابر در روستاهای بُرس و دافی، بهسازی مسیر انتقال آب درباغات زروند شهر کدکن، بهسازی غسالخانه روستاهای چولانک و تلخ بخش، خانه ورزش روستای نوزه ، بوستان‌های محلی در شهر کدکن و روستای دافی، ساختمان دهیاری روستاهای حصاریزدان و نوزه ، احداث جاده بین مزارع زروند و ... به بهره برداری رسید.

بخشدار کدکن در خصوص مجموع اعتبارات اختصاص داده شده به پروژه های هفته دولت بخش کدکن افزود: مجموع اعتبارات در هفته دولت ، 7 میلیارد و 361 میلیون و 500 هزار تومان است که از این اعتبار مبلغ 5 میلیارد و 700 میلیون تومان مربوط به شروع ۳ پروژه بهسازی مسیر ارتباطی کدکن به رباط سنگ، دیوار ساحلی شهر کدکن و انعقاد تفاهم نامه احداث مدرسه استثنایی است.

بخش کدکن دارای ۱۷ روستا و حدود ۱۴ هزار نفر جمعیت با وسعت تقریبی ۸۰۰ کیلومترمربع در ۶۵ کیلومتری شمال غربی مرکز شهرستان تربت‌حیدریه واقع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز