خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال؛

پدیده - تراکتور ؛ فینالِ خصوصی‌ها در مشهد/ شاگردان الهامی در اندیشه تثبیت جایگاه دوم

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۸۱۴

تیم های خصوصی لیگ برتر در حالی فردا در مشهد به مصاف هم می‌روند که با فاصله دو امتیازی از هم برای کسب سهمیه آسیا تلاش می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دو تیم خصوصی تراکتور و پدیده شهر خودرو از هفته بیست و ششم لیگ برتر در حالی به مصاف هم خواهند رفت که تراکتور بعد از کسب پیروزی در بازی هفته قبل مقابل سپاهان اصفهان در رده دوم جدول بازی های لیگ قرار دارند و امید زیادی برای کسب سهمیه حضور در بازی های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا بدست آورده اند.

جدال با شهرخودرو در یک فینال زودرس برای آسیایی شدن، بدون تردید برگ برنده تراکتور در این بازی کادر فنی این تیم است. ساکت الهامی سرمربی و مصطفی صداقت که به تازگی به نیمکت مربیان این تیم اضافه شده، در تیم شهرخودرو حضور داشته و شناخت خوبی از رقیب دارند. با اتکا به این شناخت بود که تراکتور در دور رفت حریف مشهدی را با سرمربیگری یحیی گل‌محمدی مغلوب ساخت.

در آن سوی میدان تیم مشهدی که اخیرا با تغییراتی در کادر فنی خود روبرو بوده و سهراب بختیاری زاده سکاندار هدایت این تیم شده است، می خواهد انتقام شکست بازی رفت مقابل تراکتور را بگیرد و این سرمربی جوان باید دومین سرمربیگری خود را در مشهد مقابل تراکتور مدعی تجربه کند.

 اگر به بازی های رو در روی این دو تیم نگاه کنیم، خواهیم دید که تیم مشهدی بعد از بازی رفت در لیگ هفدهم که با هدایت رضا مهاجری موفق به شکست تراکتوری ها با نتیجه 2 بر یک شدند، دیگر موفق به شکست تراکتور نشده است و در چهار رویارویی لیگ برتری این دو تیم سهم تراکتوری‌ها دو پیروزی بوده و دو مصاف میان این دو تیم نیز با نتیجه مساوی به اتمام رسیده است.

طبق  اعلام سازمان لیگ،امین قاسمی نژاد و محمد علی فرامرزی از شهر خودرو و محمد رشید مظاهری دروازه‌بان تراکتور محرومان این بازی هستند اما الهامی هیچ نگرانی بابت محرومیت رشید مظاهری در این بازی حساس ندارد چون دروازه‌بان جوان با کارنامه درخشانی به نام محمد رضا اخباری در نیمکت خود می‌بیند.

سنگربان جوان تراکتوری‌ها که امید زیادی به بازی در این تیم داشت، از ابتدای فصل به عنوان ذخیره محمدرشید مظاهری روی نیمکت تیمش قرار گرفته و فرصتی بازی به او نرسیده است؛ اما اتفاقات دیدار هفته گذشته برابر سپاهان و کارت زردی که زاهدی فر به رشید مظاهری داد، باعث شد تا یک فرصت ایده آل برای درخشش اخباری به وجود آید.

این بازی به لحاظ جدولی نیز از حساسیت بالایی برخوردار است به طوری‌که تراکتور با 44 امتیاز در رده دوم و شهرخودرو با 2 امتیاز اختلاف نسبت به تیم تبریزی در رده چهارم حضور دارد و این بازی رو در رو می تواند در تعیین یکی دیگر از سهمیه های آسیایی بعد از پرسپولیس که تقریبا قهرمانی اش قطعی شده، نقش بسزایی داشته باشد.
مصاف دو تیم شهر خودرو و تراکتور از ساعت 20:15 پنجشنبه شب در ورزشگاه امام رضا مشهد برگزار خواهد  شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز