خبرگزاری کار ایران

شهردار خبر داد:

افتتاح پروژه عمرانی پارک آزادگان و شهربازی محمدشهر با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۱۷۰

شهردار محمدشهر گفت: ۲ پروژه عمرانی پارک بزرگ آزادگان و شهربازی محمدشهر که در مجموع با اعتباری بیش از ۱۰ میلیارد و نیم تومان به پایان رسید با حضور استاندار البرز، فرماندار شهرستان کرج و جمعی از مسئولان استانی افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، سعید صفری، شهردار محمدشهر در جمع خبرنگاران از نگاه ویژه استاندار و حضور بالاترین مقامات استانی در افتتاح پروژه های محمدشهر قدردانی کرد و گفت: افتتاح دو پروژه عمرانی این شهرستان از منابع شهرداری و مشارکت بخش خصوصی با اعتبار ۱۰ و نیم میلیارد تومان انجام شد.

وی افزود: پارک بزرگ آزادگان به مساحت ۵ هکتار در مدت زمان ۲ و نیم سال با اعتبار ۶ و نیم میلیارد تومان از محل منابع شهرداری محمدشهر تامین شد.

صفری با اشاره به افتتاح  شهربازی محمدشهر تصریح کرد: این پروژه به مساحت یک و نیم هکتار و با اعتبار ۴ میلیارد تومانی از محل مشارکت بخش خصوصی در مدت زمان ۹ ماه اجرا شد.

شهردار محمدشهر ادامه داد: همچنین کلنگ زنی پارک بزرگ شهر ورودی جعفرآباد با اعتبار ۶ میلیارد، کلنگ زنی ساختمان اداری توزیع برق جنوب شهرستان محمدشهر با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان انجام شد.

صفری اضافه کرد: کلنگ زنی پایگاه اورژانس محمدشهر با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان ساخت و ۲ میلیارد تومان برای تهیه آمبولانس و تجهیزات در مدت زمان اجرای ۶ ماه برگزار شد.

آیین بهره برداری از پارک بزرگ و شهربازی آزادگان با حضور عزیزاله شهبازی استاندار البرز ، علی درویش پور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فلاح پور مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، غفور قاسمپور فرماندار ویژه شهرستان کرج و جمعی از مدیران و مدیریت شهری محمدشهر برگزار شد.

در این مراسم استاندار البرز و هیات همراه بازدیدی از بخش‌های مختلف پارک آزادگان و شهربازی به عمل آوردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز