خبرگزاری کار ایران

برای اولین بار و به صورت مجازی برگزار شد؛

کسب رتبه برتر عکاس ایلنا در جشنواره "خلوت گزیدگان"

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۲۷۱

علیرضا نصری عکاس ایلنا در استان قزوین موفق به کسب رتبه برتر در جشنواره مجازی " خلوت گزیدگان" استان قزوین شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، در نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با فعالان قرآنی قزوین از منتخبین جشنواره مجازی "خلوت گزیدگان" تجلیل و تقدیر شد.

محمد حسین اسماعیلی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این مراسم اظهار کرد: برای اولین بار در فضای مجازی جشنواره ای برگزار شد و این برای شروع کار اتفاق خوبی بود اما به ناچار از این به بعد باید بسیاری از فعالیت ها را به ویژه در حوزه فرهنگی و هنری و قرآنی در فضای مجازی انجام  شود و این نشانگر این است که فضای مجازی چقدر می‌تواند در حوزه فرهنگ، ادب و قرآن تاثیر گذار باشد و ما باید در جهت تولید محتوا در این فضا بسیار بکوشیم.

اسماعیلی گفت: اگر استفاده از شعر، آواها و نواها، نقاشی و طراحی و دیگر ابزارهای فرهنگی و هنری در جامعه ترویج شوند، اثرگذاری بیشتری دارند که باید در این زمینه برنامه‌ریزی‌های دقیقی به ویژه در مورد نسل نوجوان و جوانان انجام شود و البته بخشی از این جشنواره نیز به کودکان، خردسالان و نوجوانان اختصاص پیدا کرده بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان ادامه داد: هدف از برگزاری جشنواره خلوت گزیدگان استفاده از ابزارهای فرهنگی و هنری در جهت ترویج آموزه های قرآنی و همچنین استفاده دقیق و درست از فضای مجازی بود.

وی بیان کرد: در شرایط کنونی جامعه که گرفتار ویروس کرونا است می توان بر اساس واقعیت های موجود، برنامه ریزی های دقیقی را در حوزه فرهنگ و هنر داشته باشیم تا این دوران سخت بیماری را در کنار هم با اتحاد و انسجام و همبستگی بیشتر به خوبی پشت سر بگذاریم و در این مسیر نقش هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه ها و فضای مجازی بسیار مهم و تاثیرگذار است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز