خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان:

13 سوداگر مرگ با اجرای طرح فاتح در قزوین به دام پلیس افتادند

asdasd
کد خبر : ۹۳۴۷۹۳

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: با اجرای طرح فاتح ۳ در قزوین ۴۷ کیلو و ۱۱۲ گرم انواع مواد مخدر کشف و تعداد ۱۳ توزیع کننده و فروشنده مواد مخدر دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سردار مهدی حاجیان اظهار کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی مردم، طرح فاتح ۳، طی روز گذشته در شهرستان قزوین به اجرا درآمد و موجب دستیابی به توفیقاتی در زمینه کشف و دستگیری شد.

فرمانده انتظامی استان افزود: در اجرای این طرح مقدار ۴۷ کیلو و ۱۱۲ گرم انواع مواد مخدر و ۱۱ عدد ادوات دخانی کشف و تعداد ۱۳ توزیع کننده و فروشنده مواد مخدر دستگیر شدند.

حاجیان اضافه کرد: در این طرح همچنین ماموران انتظامی موفق به دستگیری ۹ ساق و کشف ۱۳ فقره انواع سرقت و ۶ فقره اقلام سرقتی خرد از سارقان و مالخران شدند.

وی بیان کرد: بازدید از ۱۲۱ باب واحد صنفی و پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف، اخطار تعطیلی و پلمب ۳۸ واحد صنفی به علت عدم رعایت ضوابط و نداشتن پروانه کسب، کشف ۱۱ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق، ۴۸ عدد پایه قلیان و یک هزار عدد قرص غیر مجاز از دیگر اقدامات و توفیقات پلیس در راستای اجرای طرح فاتح ۳ بوده است.

این مقام ارشد انتظامی استان خاطر نشان کرد: در راستای افزایش ایمنی تردد های درون شهری و امنیت عابران پیاده ۳۰۰ راننده متخلف اعمال قانون و ۱۸ دستگاه موتور سیکلت توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: ۱۳ مزاحم خیابانی و ۹ اراذل و اوباش که برای شهروندان ایجاد مزاحمت و قصد اختلال در نظم عمومی را داشتند دستگیر وکلیه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار حاجیان در پایان از شهروندان خواست، در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه جرم و ناهنجاری در شهرستان بویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام نمایند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز