خبرگزاری کار ایران

فتح اللهی در نشست با مدیر کل آموزش و پرورش:

توسعه فضای مطلوب آموزشی رشت در دستور کار قرار می گیرد

asdasd
کد خبر : ۹۳۴۱۹۸

فرماندار رشت با بیان اینکه برای توسعه شهرستان نیازمند سرمایه گذاری در حوزه آموزش و پرورش هستیم، تاکید کرد: باید از همه ظرفیت شهرستان برای توسعه فضای آموزشی مطلوب بهره گرفته شود.

به گزارش ایلنا از رشت، علی فتح‌اللهی در نشست با مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان با تاکید بر اینکه  مقوله آموزش هزینه نیست بلکه به عنوان سرمایه‌گذاری محسوب می شود، افزود: اگر به دنبال توسعه و پیشرفت هستیم باید به آموزش و پرورش بها بدهیم.

وی با اشاره به برخی از محدودیت ها در زمینه فضای آموزشی در سطح شهرستان رشت، اظهار داشت: ضرورت دارد شهرستان رشت که نقش محوری در زمینه های مختلف سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی همواره پیشتاز بوده است بتواند با استفاده از ظرفیت خیرین در زمینه احداث مدرسه و فضای آموزشی نیز پیشتازانه عمل کند.

رئیس شورای آموزش و پرورش مرکز استان با اعلام آمادگی در خصوص تخصیص اعتبار از طریق کمیته برنامه ریزی جهت رفع کمبودها و کاستی های حوزه آموزش شهرستان، تاکید کرد: از همه ظرفیت های شهرستان در راستای جبران کمبودهای آموزش و پرورش بهره خواهیم گرفت‌.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان رشت نیز در این نشست با تبریک انتصاب فرماندار جدید رشت، اظهارداشت: فرمانداری شهرستان رشت هم به لحاظ مرکز استان بودن و هم پوشش جمعیتی بالا از اهمیت جایگاه ویژه ای برخوردار است.

جهان آرا با بیان اینکه بیش از یک سوم از جمعیت دانش آموزی استان در شهرستان رشت قرار دارد، افزود: اگر هم اکنون در زمینه احداث فضاهای آموزشی جدید اقدام نکنیم در آینده در محدوده شهرستان رشت با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی کمبود تعداد هنرستان های فنی و حرفه ای  را از دیگر مشکلات آموزشی در سطح شهرستان رشت عنوان کرد و گفت: با توجه به اشنیاق خانواده ها و دانش آموزان به رشته های فنی نیاز است نسبت به راه اندازی هنرستان های جدید در سطح شهرستان اقدام شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز