خبرگزاری کار ایران

شهردار رشت اعلام کرد ؛

استفاده اجباری کارکنان ادارات از ماسک در محل کار /ضرورت تامین ۲۵ درصد پروژه ۴ هزار میلیاردی قرارگاه خاتم

asdasd
کد خبر : ۹۳۳۸۶۱

شهردار رشت در نشست شورای معاونان و مدیران شهرداری رشت گفت: از امروز بنا به دستور ریاست جمهوری زدن ماسک اجباری شده و کارکنان هر اداره ای باید برای انجام کارهای روزانه، از ماسک استفاده کنند و شهرداری رشت هم باید به این دستور عمل کند.

به گزارش ایلنا از رشت، در نشست شورای معاونان و مدیران شهرداری رشت ، ناصر حاج محمدی گفت: از امروز بنا به دستور ریاست جمهوری زدن ماسک اجباری شده و کارکنان هر اداره ای باید برای انجام کارهای روزانه، از ماسک استفاده کنند و شهرداری رشت هم باید به این دستور عمل نماید.

وی بر پیگیری اجرای پروژه های شهرداری تاکید ورزید و افزود: پنج پروژه بزرگ با قرارگاه خاتم الانبیا(ص) منعقد شده است و ما باید یک دبیر پیگیری برای این پروژه ها انتخاب کنیم که دائما پیگیر کارهای این پروژه ها باشد.

شهردار رشت همچنین گفت: باید از همه ظرفیت‌ها برای تأمین منابع مالی اجرای این پروژه‌ها استفاده کنیم و باید حداقل۲۵ درصد از 4 هزار میلیارد تومان تامین شود. در همین زمینه جناب آقای   نوبخت می توانند به ما کمک کنند.

وی افزود: برای تأمین درآمد پایدار برای شهرداری می توان موضوع واگذاری دریافت عوارض با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی را مورد بحث و بررسی کارشناسی قرار دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز