خبرگزاری کار ایران

معاون راهداری سازمان حمل و نقل جاده‌ای:

49 کیلومتر از راه های روستایی قزوین آسفالت می شود

asdasd
کد خبر : ۹۳۳۵۳۷

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: آسفالت ۴۹ کیلومتر راه روستایی استان قزوین در قالب طرح ابرار از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان انجام می شود.

به گزارش ایلنا، رضا اکبری در جریان سفر وزیر راه و شهرسازی به استان قزوین اظهار کرد: سه هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه روستایی بالای ۲۰ خانوار  در کشور امسال با تامین اعتبارات لازم از سوی استانداری‌ها و برخی نهادها از جمله بسیج سازندگی، مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری و استانداری‌ها آسفالت می‌شود.

معاون راهداری سازمان حمل و نقل جاده‌ای افزود : برخی از راه‌های روستایی نیز از محل اعتبارات بخشداری و دهیاری‌ها مورد احداث و بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

اکبری با بیان اینکه اعتبار آسفالت راه‌های روستایی از سال جاری به استان‌ها واگذار شده، تاکید کرد: محل تامین اعتبارات پراکنده بوده تا جایی که همه دستگاه‌ها از جمله برخی نهادهای کمکی مانند بنیاد برکت، ستاد فرمان اجرایی امام، قرارگاه سازندگی، سپاه و به خصوص خیران خواهد بود.

وی با اشاره به آسفالت راه‌های روستایی قزوین، گفت: در این استان علاوه بر اداره کل راه و شهرسازی که ۵۰ کیلومتر آسفالت راه روستایی را برعهده گرفته و به زودی نیز ادامه کار را به راهداری واگذار می کند، ۴۹ کیلومتر نیز در راستای اجرای طرح ابرار از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در دست اقدام قرار دارد.

این مسئول یادآور شد: با انجام حدود ۱۳ هزار کیلومتر آسفالت راه روستایی در کشور، تکالیف برنامه پنجم و ششم توسعه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در این حوزه به انجام می‌رسد

معاون راهداری سازمان حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به اینکه در حال حاضر ۵۰ هزار کیلومتر از راه‌های روستایی کشور هنوز آسفالت نشده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر مبنای آسفالت راه‌های روستایی مربوط به روستاهای بالای ۲۰ خانوار است.

اکبری میزان اعتبارات لازم برای آسفالت سه هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه روستایی کشور در سال جاری را ۷۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز