خبرگزاری کار ایران

بهره‌برداری از استخر شهرستان بندر لنگه در آینده‌ای نزدیک

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۴۷۷

مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان از بهره برداری استخر شهرستان بندرلنگه در آینده ای نزدیک خبرداد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، آرش رضایی درباره روند پیشرفت پروژه استخر بندرلنگه افزود: پروژه استخر بندرلنگه با اعتبار50 میلیارد ریال و پیشرفت بالای 90 درصد طی ماه‌های آینده به بهره‌برداری می‌رسد که این مهم زمینه بروز استعداد‌های ورزشی در این نقطه از استان را ایجاد می‌کند و خواسته دیرینه مردم این خطه محقق خواهد شد.

وی در ادامه به روند احداث پروژه اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی این استخر از سال 90 و در زمینی به وسعت 1 هزار 925 متر مربع آغاز و با اعتباری نزدیک به 50 میلیارد ریال، امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

رضایی بیان کرد: این استخر سرپوشیده شامل استخری به ابعاد 13 در 25 متر، جکوزی، سونا، استخر آب سرد، استخر کودک، جایگاه تماشاگران، اتاق ناجی، اتاق کمک های اولیه و ... یکی از استخرهای مجهز استان هرمزگان به شمار می‌رود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان ضمن تشکر از ناظرین پروژه ابراز کرد: امیدواریم با توجه به رایزنی های انجام شده و تعامل فزاینده ای که بین اداره کل راه وشهرسازی با معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و اداره کل ورزش و جوانان استان وجود دارد شاهد روند هرچه بهتر و مناسب تر در حوزه ساخت و ساز ساختمان های اصولی و فنی ورزشی باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز