خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خبر داد؛

آمادگی شهرک صنعتی سروستان 2برای استقرار صنایع بزرگ و متوسط

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۶۲۸

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه شهرک صنعتی سروستان 2 از زیرساخت های لازم را برای استقرارواحد های بزرگ تولیدی غیر آب بر برخوردار است گفت: با توجه به وسعت این شهرک صنعتی ،امکان استقرار واحد های صنعتی در همه رده ها در این شهرک صنعتی امکان پذیر است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس، احد فتوحی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در بازدید از راه‌اندازی آزمایشی این کارخانه با اشاره به حمایت‌های انجام شده برای استقرار این مجتمع صنعتی در شهرک صنعتی سروستان 2 گفت: علاوه بر اختصاص حداکثر مشوق‌های سرمایه‌گذاری به این واحد صنعتی ،حمایت های لازم برای تامین  زیرساخت های مورد نیاز نظیر برق با ولتاژ بالا انجام شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین در بازدید از این شهرک صنعتی که  با فرماندار شهرستان سروستان انجام شد،  بر لزوم توسعه و تکمیل زیرساخت ها در شهرک صنعتی سروستان 2 تأکید کرد و گفت: با توجه به وسعه این شهرک صنعتی و نیز فاصله کم با شیراز، این شهرک صنعتی به عنوان یکی از مهم ترین گزینه های سرریز سرمایه گذاری شهرک صنعتی بزرگ شیراز مطرح است.

احد فتوحی افزود: با توجه به اینکه شهرک صنعتی بزرگ شیراز در آستانه تکمیل است، شهرک صنعتی سروستان 2 از موقعیت ممتازی برای هدایت سرمایه گذاران و متقاضیان ایجاد صنایع بزرگ که مایل به سرمایه‌گذاری در همجواری کلانشهر شیراز هستند برخوردار است و در این زمینه این شهرک صنعتی از ظرفیت های لازم برخوردار است.

فتوحی ادامه داد: شهرک صنعتی شماره ۲ سروستان، ۷۱۵ هکتار مساحت دارد و ظرفیت استقرار ۳۵۰ واحد صنعتی درفاز نخست  آن پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه مهم ترین مشکل در توسعه این شهرک تأمین آب است، گفت: با توجه به محدودیت منابع آبی در این منطقه، گزینه های مختلف برای تأمین آب  نظیر انقال آب از شیراز ونیز جابجایی چاه آب قدیمی و حفر حلقه جدید چاه در دست پیگیری است .

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: در حال حاضر 12 قرارداد سرمایه گذاری با متقاضیان در این شهرک صنعتی منعقد و در قالب این قرارداد 13هکتار زمین واگذار شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز