خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راه و شهرسازی استان:

ساخت برج های فرهنگیان قزوین در صورت عدم رعایت موارد ابلاغی متوقف می شود

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۵۱۲

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: با توجه به خاص بودن شرایط برج های دوقلوی فرهنگیان قزوین و ضرورت حفظ حقوق عامه و بهره برداران در صورت رعایت نکردن موارد ابلاغ شده، عملیات اجرایی این پروژه متوقف خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، ابراهیم مبارک قدم در نشست با رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین اظهار کرد: با توجه به اینکه برج های دوقلوی فرهنگیان پروژه ای منحصر به فرد در استان بوده و خاص است، باید دقت و توجه به همه موارد آن از ابتدا مورد تاکید قرار می گرفت و موضوعات حریق و پدافند مطابق الزامات آئین نامه ای باید اجرا شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان با بیان اینکه برخی ایرادات در زمان خود مرتفع نشده و پروژه ادامه پیدا کرده است، افزود: مهندسین و مشاورین طرح با توجه به اصول اخلاق حرفه ای موظفند نسبت به رفع کاستی های موجود حساس بوده و در زمان لازم اقدام کنند.

مبارک قدم اضافه کرد: به‌رغم انجام مساعدت های لازم جهت افزایش تسهیلات و سایر موارد پروژه با هدف تسریع در انجام عملیات عمرانی، متاسفانه متولیان پروژه ضوابط و موارد خواسته شده را انجام نداده و همچنان کار را پیش می برند.

وی بیان کرد: با توجه به ادامه روند اجرا و حل نشدن مشکلات، طی سال گذشته جلساتی با حضور دفتر فنی استانداری، شهرداری، سازمان نظام مهندسی، کارفرما، مشاورین و ناظرین پروژه در اداره کل راه و شهرسازی تشکیل شد.

این مسئول ادامه داد : با توجه به ضرورت حفظ حقوق عامه و بهره برداران؛ در صورت رعایت نکردن موارد گفته شده از سمت متولیان، پروژه پلمپ خواهد شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان همچنین یادآورشد : در بحث احداث مجموعه یکهزار و 200 واحدی طرح اقدام ملی مسکن و سایر موارد، در نظر گرفتن کیفیت و قیمت مناسب مدنظر است.

مبارک قدم با اشاره به اینکه با توجه به وجود چهار جبهه ساخت شمالی، جنوبی، شرقی و غربی در قزوین، چهار تیپ معماری و نما پیش بینی خواهد شد، افزود: در صورتی که مشاور نتواند طرح و نیازهای مورد انتظار را در زمان مشخص ارایه دهد از سایر ظرفیت های استان از جمله نظام مهندسی، انبوه سازان، تعاونی ها و دیگران استفاده خواهیم کرد.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز